sunnuntaina, huhtikuuta 11, 2010

kiirus

Meillä on täällä kylässä äiti, isi, mummu, Osku ja Moona. Siks en oo kerenny kirjotella tänne. Totta puhuen, en oo ees jaksanu ajatella koko asiaa. Perjantaina olin koulussa, mutta lähin aikasemmin. Käytiin iltasella Riikan kanssa Onnelassa pyörähtään ja Niina ja Petekin oli kyllä mukana. Tultiin kuitenkin jo kahden aikoihin kotiin. 

Lauantaina päivällä porukat tuliki sitten meille :) Sen jälkeen onkin ollu tohinaa. Tänään käytiin mm. kaupungilla shoppailemassa (ostoksista ehkäpä myöhemmin), kylässä sukulaisilla ja joulupukin kylässä katsomassa joulupukkia :D Mulla tulee olemaan vähän nyt kiirettä, kun mulla on huomenna englannin tentti, tiistaina venäjän tentti ja torstaina markkinoinnin tentti.. Lisänä on se "Samalta viivalta 4"- aineisto, joka pitäis lukea..HYVIN, ERITTÄIN HYVIN IKINÄ. Noh... piiiikku juttu. Ehkä mä selviin. Aattelin vaan ilmottaa, ettette luule, että oon kupsahtanu :)

Muutama kuvanen meikäläisestä taas..Otettu joskus Pohjanmaalla.
Huomatkaa, että mun nenä on vino.

6 kommenttia:

Karoliina kirjoitti...

Tosi luonnollisen näköset nuo ruskeet piilarit.. Mulla on itselläkin ollut monesti ja erimerkkisiä, mutta ei ole oikein vielä löytynyt senvärisiä joihin olisin 100% tyytyväinen. Minkähän merkkisiä itse käytät?:)

Mirka kirjoitti...

Nuo on tilattu varillisetlinssit.com sivustolta ja värinä colorblends brown.

Heidi kirjoitti...

No huh! Sulla riittää siellä touhua, etenkin noitten tenttien kanssa!

Mirka kirjoitti...

No niimpä :S Kohta varmaan yliannostus..Onneksi yks ohi jo!

Anonyymi kirjoitti...

Kaaaunis Mirka :) Mie vain aina ihastelen sinun kauneutta ja sitä kun olet niin persoonallisen näköinen.
Paljon paljon tsemppiä ja onnea tentteihin! Ja mie ainaki olen kiinnostunu näkemään sun ostokset sitten jos haluat ne laittaa :)

Minni

Mirka kirjoitti...

No voi kiitos Minni :) Sun kommentit on aina tosi mukavia! Kiitos tsempistä, onneksi on yks jo ohi! Jeps pitääpi laitella sitte ku jaksan kuvailla ne ;)