torstaina, huhtikuuta 29, 2010

Serpentiinit leijailee jo mun mielessä

Heippa ja hyvää vappendaalia kaikille :) Meikäläinen suuntaa huomenna viettämään vappua luokkakamsujen kanssa.. Aluksi ainakin valtsun rantaan jos sää sallii, mutta myöhemmin yhelle kaverille grillaileen ja hengaileen.. Luultavasti ei olla menossa baariin ollenkaan. Lauantaina sitten meinattiin pitää Onnela-bileet :) Mukavia hetkiä siis tiedossa kavereiden kanssa. Nyt saapi laittaa YO-lakinkin ekaa kertaa päähän ja haalarit jalkaan :D 

Ens viikolla juhlistetaan jotenkin varmaan Satun läksäreitä, kun se onnekas lähtee Kreikkaan työharjotteluun.. Ens viikolla me myös Janin kans suunnataan Pohjanmaalle! Jee. En kirkuen huuda ilosta, ku tiedän junamatkan olevan enemmän ku ärsyttävä. En ookkaan kertonu viimesestä matkasta. Odotin siis Ylivieskan asemalla yli tunnin junaa. Olin jäässä. Vihdoin ku pääsin junaan niin jouduin sellaseen koppiin... Se juna oli niin täynnä ettei voinu ees vaihtaa paikkaa... Se juna vaan myöhästy ja myöhästy lisää ja lopulta olin vasta 12 jälkeen kotona vaikka juna lähti ennen seittemää. Ärsyttävää! MURR! Tässä muutama kuva, joita oon unohtanut laittaa :)


Mitäs vielä... Lenkillä ollaan taas Riikan ja Aksun kanssa käyty, ku on ollu ihania ilmoja :) Pääsykokeisiin oon vähä lukenu. Kohta alkaa tulemaan paniikki ja pitää alkaa lukeen heti kunnolla :D Lisäks mulla on muuten ens viikolla sinne kosmetologikouluun haastattelu... Aattelin kävästä siellä, vaikka en ehkä sinne menekkään. Mitä mää siinä menetän? En yhtään mitään. Ja tota ainiin. Jos jatkan tätä koulua, niin valitsin ens vuoden syksylle norjan! Miten kivaa ois osata norjaa... Hehs. Toinen kiinnostava ois ollu saame, mutta sitte ku ajattelee sen käyttömahdollisuuksia, niin se on aika suppea :( Lisäks oon vääntäny Riikan blogin html-juttuja, että meinasin kuolla. Mähän ihan tuurilla vaan oon onnistunu haha :D Hei mutta mutta oikeen mukavaa vappua kaikille. Pitäkää hauskaa ja olkaa kiltisti ;D KLARA VAPPEN

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eikä!! Pääsit haastatteluun sinne kouluun!! Jeeeeeee!!! Ihan mahtavaa :D
Ja kylläpä menettäis ainaki suomen kansa, todella taitavan ja ammattitaitoisen meikkaajan, jonka kykyjä ei nyt tiedä kuin muutama hassu blogin lukija! :D Mieti! Susta tulis yhtä iso meikkaaja kuin siitä jostain bloggaaja Saarasta! :D Pääsisit meikkaan kaikkia julkimoita, jee :D Mieti kuitenki mikä mahdollisuus :D

Ja olet taas niiiiin kaunis!! <3
Minkä merkkistä kelta/kulta luomiväriä tuo on? Ihania kuvia.
Niin ja Hyvää Vappua sinnekkin!!

Minni

Heidi kirjoitti...

Ratkiriemukasta vappua sinnekin!
ja kivaa nimipäivää ;)

Mirka kirjoitti...

Minni: Nojoooo onhan se mahollisuus aina ;) Mutta pitänee kattoa sitten ku on sellanen ajankohta... :D

heda: hähää! törmäillään ja kiiitsa, en ees muistanu että tänään on mun nimpparit! ;)

äiskä kirjoitti...

moikka !!!!
HAUSKAA NIMIPÄIVÄÄ MIRKA MIIALLE :D ja hauskaa vappua sinnekin
:D

Mirka kirjoitti...

No kiiitos äippä!