keskiviikkona, huhtikuuta 21, 2010

cupcakes


Yks päivä tehtiin muffinsseja. Ne oli älyttömän hyviä suklaamuffinsseja. Aateltiin tehdä niitä myös tänään... Kun me syötiin jo ne edelliset. Oonkin käyny juoksemassa nyt muutamana päivänä tunteroisen senkin takia, että oon mässyttäny. Sepäs ei ollutkaan niin hyvän idea, koska mun pohkeet tuli niin kipeäksi etten pystyny käveleen. Tai tietysti liikunta on aina hyvä idea, mutta ei kyllä olis pitäny juosta heti ensimmäisenä tuonne korkalovaaran päälle :) Minä, kun oon tottunu tollaseen Pohjanmaan tasaseen maastoon... Mua nolotti kävellä eilen kaupassakin, ku se ei ollu ihan normaalin näköstä. 

Sitten myöskään se nahkatakki auki kulkeminen ei oo ollu hyvä idea.. Lisättynä siihen vielä tuo lenkkeily, niin kurkkuhan tässä tuli kipeäksi. Räkää on koko pää täynnä ja viikonlopuksi pitäis lähteä Pohjanmaalle synttäreitä juhlimaan... 

 
Kyllähän mut silti tänään pakotettiin pyöräilemään, ku Janin piti käydä kaupungilla.. Ei se pahalta tuntunu, ku pistin paljon vaatetta päälle (kuten huomaatte...). Lisäksi oon yrittänyt lukea noihin pääsykokeisiin, mutta ei hemmetti sanon minä. Mulla lähtee järki, kun se on niin vaikeeta luettavaa! Varsinkin nuo kaksi ekaa, mutta pakko lukea. Eiköhän se tästä.. Nyt muffinssit uunista ja hetken päästä kuorruttamaan! Namss.

6 kommenttia:

Jani kirjoitti...

JEE!

Mirka kirjoitti...

No jippiaijee senkin pyllistelijä!

Heidi kirjoitti...

oooo kiusaat mun mieltä nuilla muffinsseilla :p~

Mirka kirjoitti...

Ei muutaku uuni päälle ja taikinat vuokiin hähhää ;);)

Neiti P. kirjoitti...

Saat kyllä tehä mulleki noita muffinsseja. :(

Mirka kirjoitti...

no ehkä ens viikolla ;) <3 rakkaimpain