sunnuntaina, huhtikuuta 18, 2010

Sun täydellisyys korvaa mun tyhjyyden

Nyt vähä lisä tietoa :D Elikkäs perjantai meni aamusella  ja päivällä loikoilun ja laittautumisen merkeissä... Jani meni pelaamaan salibandyä niin mulla oli vähä tylsää. Illemmalla kuitenkin Jani aiko lähtee sen kaverille ja minä Emmalle :) Aiottiin mennä kaupan kautta, mutta eihän me muistettu, että on just lakko... Jouduttiin aika pitkä lenkki kiertään sitten pyörällä, mutta lopulta kumpiki päästiin minne haluttiin :D Nojoo, empäs kirjottele enempää tällästä turhaa hölynpölyä...Oli pakko kuvata mun ja Janin ruoka-annokset :D hahah miten tollaseen luikuraan (janiin) mahtuu noin paljon ruokaa...

Emmalla meillä oli enemmän, kun mukavaa. Niinku aina ;) No iltahan meni siinä suunnilleen, että minä väkräsin Emmaan lärviä ja karvoja :D haha ja taisin Satunkin hiukset laittaa :) Se on mukavinta hommaa kyllä!

Sieltähän me suunnattiin Onnelaan :) Oli tosi mukavaa. Tanssittiin ja minä lauloin muutaman biisin siinä myöskin.. Eipä siinä oikeestaan mitään kummempaa kerrottavaa olekkaan :P No nyt on ollu vähä semmosia keväthommia tässä. Laitettiin Janin kanssa talvitakit pois ja otettiin kevyemmät takit esille. Ihanaa... Etelässä on kuulemma nyt satanu lunta ja räntää :) Täällä se sade oli perjantaina päivällä, mutta illalla paisto jo ihanasti aurinko. Kaikki lällätti mulle, että ku täällä sataa lunta...mutta HÄÄHÄÄ niin sataa nyt siellä etelämpänäkin ja täällä on hyvä ilma! Nyt jatkan X-factorin katsomista muffinssin kera! nams

5 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

AHAHAHAAAA sun ilme tuossa viimisessä kuvassa! :D <3

Mietein vähän aikaa että hei, onpa kiva mekko ja sitte tajusin että HEI, ostettiin torstaina se. :D Hidas sytytys toisinaan.

Mirka kirjoitti...

no Kalle otti just kuvan ku räiskähti naamalle lonkerot :D::D ja se on tiietty että sää oot hias<33

Anonyymi kirjoitti...

Voi herranjumala noita sun silmiä!!! Edelleenkin ne on ihan uskomattoman kauniit!! Mallitoimistoon siitä mars :D
Ja mikään mitä kirjotat ei ole turhaa hölynpölyä! Kaikki mitä kirjotat on kivaa lukea :)

Minni

Mirka kirjoitti...

Hehs Minni.. En kyllä ymmärrä mitä mun silmissä on muka :D hah muutaku, että ne on aika siniset.. ja pyh mallitoimistot sikseen. JA SE on kiva kuulla, että ku kirjotan sontaa omasta mielestä niin ainakin mulla on yksi ihana lukija hahah <3

Anonyymi kirjoitti...

Ai minäkö?! JEEEEEEE!!! :D Kiitos, paras bloggaaja :D <3

Minni