torstaina, huhtikuuta 08, 2010

100 things

respectit sille, joka lukee tän kokonaan :D

1. Mun nimi on Mirka
2. Mun muutkin etunimet alkaa M-kirjaimella
3. Mun siskojen nimet menee myös samalla systeemillä
4. Mulla on 2 siskoa ja 2 veljeä
5. ja tietysti myös äiti ja isi hehe


6. Meillä on 2 koiraa, jotka on beaglejä
7. Oikeasti 3, mutta yksi on pappalla kaverina
8. Niitten nimet on Piina, Kiara ja Nala
9. Ollaan siis muistettu pienenä katsoa leijonakuningasta
10. Mulla oli ihana karkeakarvainen mäyräkoira
11. mutta se kuoli
12. Keksein sille nimen 4-vuotiaana ja se oli Pinkki


13. Tykkään vaaleenpunasesta
14. ja lisäksi valkosesta, mustasta ja maanläheisistä väreistä
15. Oikeestaan tykkään myös kaikista muistakin väreistä
16. paitsi sinapin ruskeesta ja neonväreistä
17. Mulla on pinkki kamera, pinkki hiiri, pinkki kalenteri, 
pinkki kansio, pinkki kynäpenaali...jne
18. Oon aika hikke, mutta en kuitenkaan
19. Mua ärsyttää, ku sain yhden nelosen, 
koska kaikki muut aineet on vitosia


20. Rakastan kieliä
21. Oon lukenu enkkua, ruotsia, ranskaa, venäjää ja espanjaa..
22. mutta ranska ja espanja on ihan unohtunu jo melkeen
23. Ai niin meillä on myös kissa kotona
24. Se on tosi lihava
25. ja sen nimi on Mortti
26. Se muistuttaa aika paljon karvista



27. Oon ollu mun poikaystävän kanssa yli 4 vuotta yhdessä
28. ja sen nimi on Jani
29. Asun sen kanssa..
30. Se on kyllä aika tottelevainen paitsi joskus
31. koska se tykkää pokerista,jääkiekosta,
salibandystä ja jalkapallosta
32. Sillon sitä ei kannata häiritä paitsi joskus


33. Asun muuten Rovaniemellä nyt :D
34. Ennen asuin Alavieskassa
35. jossa on vajaa 3000 asukasta
36. eli aika suuri ero Rollooveriin
37. Tykkään silti Alavieskasta
38. tai no kaipaan sitä
39. En oo kauheena tykästyny Rovaniemeen
40. Siksi oonkin hakenu kouluun nyt uudestaan
41. Opiskelen nyt siis matkailua RAMKissa
42. Oon hakenu luokanopettajaksi yliopistoon
43. Toivon pääseväni Ouluun, mutta luulen, etten pääse
44. Hain siis myös Rovaniemelle sitä samaa
45. Myös lastentarhanopettaja olis parempi ku tää matkailu
46. Asiasta kukkaruukkuun: Mulla on silmälasit
47. joilla en nää mitään
48. koska en oo jaksanu mennä optikolle



49. Käytän nyt piilareita
50. Usein värillisiä eli ruskeita,
oikeat silmät on tosi siniset
51. mutta nyt käytän läpinäkyviä haha :D 
52. Mulla on kauhea ikävä mun ystäviä Alavieskasta:
Ainoa, Saaraa, Paupia, Lauraa, Hansua...
ja muitakin menneisyydestä ja nykyisyydestä 
esim. Jenni, Riia, Lissu, Veera,
Mari, Viivi, Elisa, Antit + paljon muita, en jaksa luetella
53. koska en nää niitä enää paljoa
54. Meillä on niin kiire aina viikonloppuisin, 
ku mennään Pohjanmaalle
55. Ei millään kerkeä nähdä kaikkia
56. Sille ei vaan voi mitään
57. Onneksi tullaan Janin kans 
kesäksi Pohjanmaalle töihin


58. Luojan kiitos oon saanut täältä 
kuitenkin ihania ystäviä
59. Koko mun luokka on aivan ihana
60. mutta erityisesti Riikka, Emma, Pete ja Annu.
61. Haluaisin silti tutustua vielä 
enemmän uusiin ihmisiin
62. Rakastan musiikkia
63. Oikeastaan lumoudun siitä suorastaan joskus
64. Tykkään laulaa ja soittaa
65. Osaan soittaa mm. pianoa ja kitaraa
66. Mulla on myös omat rummut
67. jotka on mun sedällä nyt lainassa
68. Oon myös tosi liikunnallinen
69. Oon harrastanu ampumahiihtoa
10- vuotiaasta, kilpailemisen lopetin
kuitenki lukion alussa

70. Rakastan myös maalaamista ja piirtämistä
71. mutta se on jääny nyt taka-alalle
72. Meikkaaminen on ihanaa
73. ja hiusten laittaminen
74. Shoppailu on myös mun lempparipuuhaa
jos ois rahaa aina
75. Oon oikeestaan tosi miehekäs, mutta naisellinen
76. Halusin rippilahjaksi mopon, 
mutta en suorittanu mopokorttia
77. Autolla ajaminen on mukavaa
78. jos muita autoilijoita ei olis eikä 
varsinkaan kevyenliikenteen kulkijoita
79. En tykkää olla yksin kovin kauaa
80. koska sillon ajattelen liikaa 
asioita ja tuun surulliseksi
81. Oon tosi tunteellinen, mutta en
herkkä tai ehkä vähän
82. Kuitenkin tosi tempperamenttinen ja määräilevä
83. Pelkään menettämistä
84. varsinkin läheisten ihmisten
85. Tykkään biiseistä, joissa on hyvät lyriikat
86. Sellaset, jotka koskettaa tai joita pitää miettiä
87. Mulla on kenkiä jotain 40-50 parin välillä, 
en oo laskenut lähiaikoina
88. Tykkään paljon punaviinistä, 
mutta myös valko-, rose- ja kuohuviini menee


89. Mulla on Facebookissa 524 kaveria
90. enkä pysty poistamaan ketään, 
vaikka oon yrittänyt selata ja poistaa
91. Mulla on siis paljon kavereita
92. Facebook on oikeestaan mun pelastus 
kaverisuhteiden ylläpitämiseen
93. Rakastan tanssimista
94. Oon kävelevä kultalonkeromainos,
jos oon juhlimassa


95. Mulla on ikävä mun sukulaisia
96. Erityisesti mun serkkuja Sirjaa ja Saraa,
jotka on nyt ulkomailla
97. Haluan nyt jonnekkin lämpimään tai että tulee kesä
98. Tykkään myös sisustamisesta, ruuanlaitosta, 
valokuvaamisesta, pyykkäämisestä, eri tv-sarjoista jne.
99. Oon todella huomionhaluinen, 
omistushaluinen ja hellyydenkipeä
100. Mulla on paljon annettavaa vielä

Mulle ei ois ollenkaan riittäny nämä sata. Mua ja mulle tärkeitä asioita ei varmaan selitetä tuosta vaan 100 faktalla :D Toivottavasti jaksoitte lukea. Ainakin ite oon aina lukenu kaikken, koska nämä on niin mielenkiitoisia... Onko kellään yhtäläisyyksiä ;)


6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mie luin kaiken!!! (Olipa yllätys :D)

Selitit nuo niin hauskasti että oli nautinto lukea :) Olihan tuossa paljonki samaa mitä mieki olen, mutta sitten taas kuitenki niin erillaista :D

Tuo Janista kirjoitettu oli niin hauska :D "Se on kyllä aika tottelevainen paitsi joskus..."
Buahahhahaaa, tuossa täytyy sanoa että saman lailla ajattelen omastakin :D

Mutta oli todella kiva lukea ja tietää sinusta enemmän ihmisenä.
Tämä tieto teki sinusta vielä mukavemman oloisen ihmisen :)

Minni

Mirka kirjoitti...

Hahah hyvä Minniii!! :D kiva, että jaksoit lukee ja kiva että tykkäsit ;)

Heidi kirjoitti...

Helpostihan tää tuli luettua. :)
WAu, meiltähän löyty samaoja kiinnostuksen kohteita. Ite huomasin muutaman lisäyksen omaan 100 asiaan vasta vähän myöhemmin.. mutta no ehkä joskus pitää tehdä uudelleen xD

Mirka kirjoitti...

No musta tuntu että aivan liian vähä tilaa kaikelle... :D Ois tullu paljo enemmän juttuuu!

Maiju kirjoitti...

Määki luin kaike, vaikka tiinä lähes kaike jo entuuestaa :D ja tiiän että löytyy TOSI PALJO eroja vaikka sikso oon ^^

Mirka kirjoitti...

hahhha :D on kyllä!