torstaina, kesäkuuta 10, 2010

I can't control the butterflytz

Voi muna! Miten en oo taaskaan kerenny ollenkaan kirjotella tänne :( Nytki kello on jo niin paljo, että mun pitäis olla jo hyvinkin paljon unten mailla. Aamulla aikanen herätys, ku äiti pitää viedä töihin... Siks, että ite pääsen myöhemmin töihin autolla... 

Tänään oon nukkunu melkeen pommiin. Heräsin joskus kymmeneltä, ku klo11 alko työt :) Täältä pitää lähtä ajamaan silleen puoli tuntia ennen ku työt alkaa, että kerkee hyvin... Sitte olin töissä sen 11-18 ja täysiä kotiin. Äitillä oli Tupperi-ilta ja lojuin siinä vähä aikaa. En kuitenkaan kerenny ees niitä ihania tarjoiluja maistella, ku piti lähtä kesken kaiken Ylivieskaan nappaan Maiju ja sen poikaystävä kyytiin ja viedä ne Oulaisiin. Ite olin Janilla kans jonku aikaa ja kymmenen jälkeen hain Maijun. Ajoin lujaa kotiin ja istahin tähän. Ei ois pitäny. Nyt lähen suihkuun ja toivottavasti sitte pääsen nukkumaan. Mua väsyttää jo ihan kauheesti. Aamulla varmasti väsyttää vielä enemmän :( yhyy.

Ei kommentteja: