maanantaina, kesäkuuta 14, 2010

Soulsister

Saanko esitellä yhen mun parhaista ihanimmista maailman parhaista ystävistä: Paupi :D Kävin siis sillon Paupin ylppäreitä juhlistamassa  sillon lauantaina illalla ku niitä juhlittiin vielä, ku pääsin sieltä mun serkun juhlista :) Nää kuvathan tulee taas yllättävästi myöhässä, niinku aina mun kohdalla.. No toivottavasti siihen on totuttu. Oli kuitenki tosi ihanat juhlat, vaikka loppuilta ei mennykkään niin hyvin ku ois pitäny :) Me otetaan tää vielä uusintana for sure ;)

Tänään oon ollu taas töissä. Mulla on nyt tää viikko iltavuoroa. Onneksi saa nukkua pitkään, ku on tota univelkaa taas kertyny. Mun piti mennä nyt töitten jälkeen lenkille, mutta se jäi vaan ajatuksen ja aikomuksen tasolle ja tässähän mää tietokoneella könötän. Kaiken lisäksi syön vielä minttujäätelöä. Ylppäreiden jälkeen mun protskudieetti loppu ku seinään? Oi miksi oi miksi? Koska mää en voi vastustaa leipäkakkua. Rakastan sitä niinku ehkä maapallon eniten ikinä. Enkä sitte oo jaksanu jatkaa sitä taivalta sen enempää. Nyt työhousut alko tänään kiristään ja olin lähössä lenkille, mutta tässä tää nyt sitte taas on. Ehkä mää otan itteeni niskasta kiinni taas... Keitän parit kananmunat töihin, haha :D


Mirka

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mulla on ollu niin ikävä sun juttuja, mutta piru ku ei oo aikaa päivittää toisten blogikuulumisia. :( eiks kesän pitäis olla just sitä rauhallisinta aikaa, jolloin sitä aikaa just riittää?! :/
Ihania kuvia ja meikkejä sulla on jälleen. Mitä sun kesäsuunnitelmiin kuuluu, muutakuin töitä?:)

Mirka kirjoitti...

ÄÄ kiitti Heda! No juu kesän pitäis olla, mutta eipä tuota aikaa paljo näytä riittävän mihinkään.

Jos on aamuvuoro niin sen jälkeen ei jaksa tehä yhtään mitään tän suhteen ja jos on iltavuoro niin nukkuu pitkään ja syö myöhäsen aamupalan... Että siinäpä se. Eipä mulla oikeen muuta vapaa-aikaa tässä oo ollukkaan.. Viikonloput lähinnä menee siinä, että nähään Janin kans ku tosiaan asutaan nyt kesä eri osotteissa :(

Mulla ei ees oikeen oo mitään kesäsuunnitelmia ku töitä. Enkä oo kerenny käydä vielä ees Rollossa,ku on ollu lauantaisin töitä eikä yhdeks päivää viitti lähtee näin kaukaa :( Jos aikaa vaan siunaantuu, niin lähen käymään mun ihanimman serkun luona Salossa tai sitte tehdään Janin kans joku pikku matka jonnekkin :)

Syksyllä sitte vois katella vähä isompien suunnitelmien kans. Tässä on onneksi lähellä nuo Kalajoen hiekkasärkät (20km) niin siellä on kiva käydä ottamassa aurinkoooo yms. :))) Mitäs itelles, jos tajuut täältä kattoo :DD: