tiistaina, kesäkuuta 29, 2010

meikäläisen juhannus


Oli kyllä ihan mukava viikonloppu, vaikka kuvat ei kerrokkaan kaikkea. Ei joka tilanteesta nääs muista ottaa kuvia! Yleensä ne kivoimmat hetket jää ikuistamatta, ku on niin kivaa! Nähtiin Riikan kanssaki ja se nolas mut juoksemalla mua vastaan ja mutkille vielä... Ei se mitään, se on vaan mun parhaimpia ystäviä hih eikä se paljoo erotu kännisten joukosta. Paitsi äänellään... :D 

Janilla tuli taas mielettömän kipeeksi sen niska/hartiaseutu. Sillä töissä se on kokoajan rasituksessa, ja se meni käymään hieromatuolissa, niin se sitte taas alko vihotteleen taas :( Tais olla tukko, joka aukes vähä.. (mun veikkaus) (Janin veikkaus on, että hieromatuoli teki sen kivun tjsp :D)

No eipäs tässä oikeestaan muuta. Oon ollu aamuvuorossa töissä, ja päivällä ajoin kotiin, otin aurinkoa ja syötiin tortilloja. Nyt illalla käytiin Oskun kanssa juoksulenkillä (minä juoksin ja Osku ajo pyörällä). Nyt oli jalassa ihan oikeet lenkkarit, eikä mun tennarit.. Oli mukavantuntosta juosta ja pitäis vielä venytellä, ettei tuu jalat kipeeks. Käytiin myös sitte mun pienen suojelusenkelin ja papan haudalla. Oli paljon hyttysiä :) Aamulla herätys 4.30 ja kuudeksi töihin! Jibbiaijeejiihhuu. Aattelin tehä joku päivä mun kesämeikistä postauksen :----)

Terkuin Mirka tortillasipsi kädessä  

3 kommenttia:

noona kirjoitti...

Hihii satuinki näkeen ikkunasta, kun menitte Oskun kaa tosta ohi :-)

Neiti P. kirjoitti...

En voinu olla juoksematta, ku en ollu nähny sua niin pitkään aikaan. <3 Melkein itku pääsi ja sitte sä vasta oisitki hävenny mua. :DD

Mirka kirjoitti...

Hahah Noona :D just teidän kohalla käännyttiinki sit Rikulle :DD

Ja Riikka oot ihan raasupieni<3