sunnuntaina, kesäkuuta 27, 2010

Ruumistani täällä vaikka pilkataan, sieluuni koskea ei voi milloinkaan

Mun oli tarkotus laittaa kuvia koneelle äsken, mutta yllättäen jäin selailemaan Nellyn sivuille ja tein tilauksen... kuin myös äiti, Moona ja Maijukin. No nyt ei muutaku ootellaan vaatteita (ja laskua...) Juhannus meni tossa ja siitä myöhemmin juttuu. Oli kyllä ihan mukavaa. Nyt kuitenkin mun pitäis mennä nukkumaan, koska aamulla pitää nousta ylös 4.30, ku meen kuudeksi töihin. En tiiä miten nukahdan tai ennen kaikkea, miten herään aamulla :S No, eiköhän se sisulla mee :D Tässä muutama kuva yhdeltä päivältä, ku siivottiin autoa :D


Mirris

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana blogi sulla,löysin pari päivää sit ja oon lukenu ja tykänny paljon!<3 onko nuo sun ruskeet piilarit vahvuuksilla ja mistä oot hankkinu ne? kivaa kesää,jatkan stalkkailua ;) -jessi

Mirka kirjoitti...

No kiitos paljon :) Kiva jos tykkäät! Mun ruskeet piilarit on vahvuuksilla, ku muuten en nää mitään :D Oon hankkinu ne varillisetlinssit.com sivustolta :) Suosittelen kyllä, jos haluut kokeilla :)))))

Anonyymi kirjoitti...

aijaa ookei kiitos paljon ::) onko sulla sinisetkii sieltä tj? ja niin..oot kyllä tosi nätti myös !
-jessi

Mirka kirjoitti...

Ei ku mulla on itellä ihan kirkkaan siniset silmät :)) Ja kiitos tosi paljon!