keskiviikkona, kesäkuuta 02, 2010

aauuutsss


Tää on syy miksi mua ei oo kiinnostanu juuri mikään kahteen päivään... Mun hampaaseen on sattunu. En oo nukkunu kunnon yöunia, ku heräilen parin tunnin välein _kipuun_. Buranaa oon vetäny naamaan, kunnes tänä aamuna soitin päivystykseen, että nyt pitäis päästä tän kans sinne :D Ulkopuolisesti hammas näyttää täydelliseltä... saa nähä mitä sisältä löytyy :( Eikä tätä juttua helpota yhtään se, että mää pelkään yli kaiken hammaslääkäriä. Multa on revitty niin monta hammasta irti ja puudutettu vääriin paikkoihin, että pelkään... 

Mulla on tosi huonot hampaat. Sellaset, jotka ei kestäis mitään. Kuitenki syön karkkia, juon punaviinia ja kahvia, vaikka en todellakaan sais. Mulla on paikattu varmaan sata reikää.. Eikä se johdu siitä, etten pesis hampaita. Ja tää on perinnöllistä kuin myös mun ihottuma :D Ehanaa :) 

No nyt yritän tsempata sinne hamppilääkäriin, see ya 

4 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Aaa, ihanaa kuulla et mulla on kohtalotoveri. Mulla on kans paikattu oikeesti varmaan 50 reikää. Ja siltikin kammoan hammaslääkäriä. Koita pärjäillä kipuilus kanssa, hammaskipu on yks veemäisimmistä asioista koko maailmassa.

Mulla oli taas hetkellinen panostus hampaidenhoidossa, kun kävin kuukaus sitten ekaa kertaa juurihoidossa ihan törkeän kipeen hampaan takia, enkä halua sitä kipua kyllä toiste.

Toivotaan siis, että saat apua päivystyksestä :>

Mirka kirjoitti...

Hiih kiitti kannustuksesta Venla! Oon kyllä ihan hermona, mutta lohduttava asia on se, että tää kipu hellittäis :) Tää on todella ärsyttävää...

Eve kirjoitti...

Sitä mäkin aattelin, että mitä tahansa kunhan pääsen eroon tästä kivusta. Tsemii!

Mirka kirjoitti...

Eipäs tää kipu oo ainakaan mulla nyt lähteny mihinkään :(