keskiviikkona, syyskuuta 01, 2010

Saamaton.

Oon saapunut Rovaniemelle. Täällä sataa taas. Aina ku tuun niin sataa. No kuitenki, en oo kuollu. En oo löytäny mun kameranlaturia edelleenkään, joten en saa mitään uusia kuvia tänne? tai ylipäätänsä mihinkään? En tajua mihin oon voinu laittaa sen... Jani jäi vielä Pohjanmaalle. Mulla on huomenna koulua heti kaheksalta :( yhy. Toivottavasti jaksaisin nousta aamulla ylös opiskelemaan ihanaa anatomiaa. Oon katellu tässä vanhoja kuvia kotona levyiltä, joten voisin laitella niitä tänne, jos kiinnostaa? Se opiskelupostauskin on vähän vaiheessa... Ehkä mä huomenna jaksan tai ylihuomenna. Kirpparipöytäänkin pitäis viedä lisää tavaraa. Saa nähä miten tän tytön käy! Hyvää yötä :)
 
Mirka

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Taivas itkee onnesta ku palaat aina Rolloon..no joo ::D

Mitä kuuluu? :)

Mirka kirjoitti...

Hahhaaa :D

Hyvää kuuluu! Koulussa on mukavaa ja oon saanu leikkiä ihanan pikku chihun kanssa kaks päivää :) Meille tuli Janin kaa koirakuume (taas) :D Jeeejuuujooooo sellasta! Tänää kaupungille ostaa jotain kivaaaa;D
Mitä sulle?