sunnuntaina, syyskuuta 05, 2010

B&W

Aattelin laittaa vähä mun naamakuvia, ku ette mun lärviä oo pitkään aikaan nähny :D Tosiaan, löysin sen mun kameralaturin. Jani oli piilotellu sitä sen laatikossa. Mäki muka tarkistin sen laatikon joskus, ku muistelin, että laitoin sen sinne.. Jani sitte tarkisti sen kans ja ei löytynyt.. Mää yks päivä aattelin, että voi juma, ei se nyt noin piilossa voi olla ja tarkistin sen laatikon. Tadaa, siellähän se oli ja nyt voin ottaa taas kuvia :---) 

Mun hiukset on vaalennu tosi paljon keväästä :) Tietysti asiaa auttaa se värinpoisto ja väri, mutta kesä on vaalentanu tätä. Sitte juuresta tulee mun aika vaaleeta väriä, joka ei ees paljo erotu tästä mun muusta väristä.. Pitää nyt antaa olla tän värin, niin kauan ku jaksan tätä! heh. Mun hiuksethan oli tosi huonossa kunnossa latvoista ton operaation jälkeen ja äiti leikkas niistä aika paljon pois. Nyt mulla on melko lyhyet hiukset, mutta käytän niitä klipsipidennyksiä aina välillä :) Ette oo ees nähny musta kuvaa ne päässä.. :D hups.

Mut kivoja sunnutaihetkiä! Pitää jänskätä BBtä tänään ja huomenna mulla ei oo koulua. Ainoastaan yhden aikoihin HOPS-keskustelu.. Ollaan muuten Riikan kanssa kateltu vähä ulkomaanmatkoja.. Saa nähdä mitä meinataan. Janin kans me ollaan taas kateltu chihuahua-kenneleitä :) Meillä ois kamala koirakuume. Varmaan ens vuonna sitten katotaan josko otettais koira...

Mirka 
P.s vimpassa kuvassa Mavalan ihanaa kynsinauhavoidetta, jota ilman en voi enää olla...

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

I love your face <3 etenki sun silmiä<3

Mirka kirjoitti...

hihi no sehän on kiva<3