tiistaina, syyskuuta 07, 2010

partyyy

Kun mä nyt sen kameran löysin, niin siellähän oli kaikennäköisiä kuvia, jotka on jo vähä vanhoja. Tässäpä muutamia niistä. Oltiin joskus viikonloppuna Oulaisissa juhlimassa Jennin kaas. Mulla oli vielä ihanan pitkät kynnet ja näyttää olevan ne pidennyksetkin päässä :---) Jenni on tällä hetkellä Turkissa Alanyassa! Miten epäreilua! Tänään meillä oli vaan ATK:n eka tunnit, joissa piti käydä, mut tän jälkeen mulla ei enää oo sitä ollenkaan :) Jippii. Huomenna päästään taas oikeeseen asiaan koulussa! Ja huomenna on myös vanhan luokan kanssa bileet.. Ihana nähdä kaikkia kavereita ja pitää hauskaa. Riikka ja Niina lupaili, että näkisin myös matkailun uudet ykköset! Miten jännää...heh Mennään tsekkaan uus Tivoli vissiin ehkä sitten. Saa nähdä tykkäänkö vai en. Nykyään oon ollu vähän kyllästyny siihen paikkaan.. Mut keskiviikkotivoli on aina kiva hih. Huomenna kasiksi kouluun!

Mirka

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

mulla haluttais niin päästä kattoon se uus Tivoli! Mulla on ikävä Tivolia. :( En muistakkaan millon viimeks kävin siellä :o vissiin vappuna, herran jestas! Pitäis sitten ku Rovaniemelle tulee vähän pitemmäksi ajaksi niin käydä tsekkaan se!

Mirka kirjoitti...

voi sinnuu! et ois muuttanu sinne Ouluun ;)