perjantaina, syyskuuta 03, 2010

ikuisuuden tanssia ei tarvii enää koskaan lopettaa

Miten tää koulussa kulkeminen voi olla muka näin uuvuttavaa? Mulla on nyt kolme päivää alkanu koulu kaheksalta ja aamut on ollu tosi vaikeita.. Nyt yritän väkisten valvoa pitempään, mutta oikeesti nukahtaisin heti sänkyyn, jos sinne menisin. Janikin tuli eilen kotiin illalla kaheksalta ja se on super kiva juttu! Ei tarvi olla enää yksin. Se on kamalaa. Mulla on vähä liian vilkas mielikuvitus yksinäisinä iltoina. hehs. 

Tänään oli koulua 8-14 :) Aamulla meillä oli ihan huippu poliisin luento, jossa se kerto kaikista huume yms. jutuista.. Kamalaa kuultavaa, mutta samalla kiinnostava tietää.. Sitte me tehtiinkin käsihoitoja tai no oikeestaan me tehtiin sellasia "analyysejä" toistemme käsistä.. Sitte saatiin tehdä mitä haluttiin :) Niinku mulle hoidettiin kynsinauhat, kosteutettiin, viilattiin kynnet ja lakattiin.. Oli oikeenkin rento päivä :) Meillä alkaa kohta koulussa myös jalkahoidot! Ootan innolla uusia juttuja, ku joskus tuntuu, että asioita jankataan monta kertaa. Niinhän se pitääkin tehä, että oppii kunnolla!

Mun täytyy varmaan nyt alottaa taas vähän kuntoilemaan. Tuntuu olo niin lössähtäneeltä vai alkaakohan taas syys/kaamosmasennus painaa? Viime syksynäkin olin niin tuhannen väsynyt, ku alko olemaan pimeetä... Mää oonki enemmän sellanen kesän ja auringon lapsi ;) Mun ihoki on sillon paljon parempi.... :D

Mun synttärit on huomenna! Oon saanu Janilta jo lahjan; valkoset uudet pitkävartiset tennarit ja nahkahanskat. Me tehdään usein niin, että lahjat valitaan ite, niin saa mitä haluaakin. Me ei muuten mennä Pohjanmaalle tänä viikonloppuna, vaikka onkin mun synttärit, koska me ollaan käyty jo varmaan kuukausi putkeen joka viikonloppu.. Jonku ajan päästä sit taas..
Mirka 

2 kommenttia:

äiskä kirjoitti...

Heips!
Pajon Onnea Synttärisankarille <3 Juhlitaan sit ku tuutte tänne, en viiti laittaa mitään postissa ku postimaksu on aina niin iso. Silläkin rahalla saa ostettua sit paremman lahjan. Ja en mä oikein tiedä edes et mitä sä tarvit. Katotaan sit ku tuut :D

Mirka kirjoitti...

joooop :) ja kiitos!