torstaina, syyskuuta 09, 2010

ripsentaivutin taivaasta

Tilasin Oriflameltä ripsentaivuttimen, joka on ainakin mun käytössä ollu ihan huippu! Samalla ku se taittaa normaalisti, niin tuolta takaa tulee vielä tollanen erillinen taittaja.. Se taittaa sen ripsenpään vielä, että se on sitte kivan kaareva. Lisäksi täähän lämpenee. Oon kuitenki huomannu, että mulla itellä tää toimii, mutta joillaki muilla ei, jotka tätä on kokeillu. Mulla on kyllä tosi taipusat hiukset/ripset, että voi johtua siitäkin :)
Huomiselle on aika tiukka aikataulu..koska meillä on jääny nää asiat vähä myöhäselle.. ja Jani haluaa mennä harkkoihin ja peliin Pohjanmaalle. Huomenna meikäläisen aamupäivä ja päivä lähtee kulkeen tällä tavalla:

Eipäs mulla muuta :) Aika menee nopeaa..vastahan toivotin hyvää viikonloppua! Ja hei muuten, keskiviikkona olin siellä bilettämässä ja oli ihan huippua vanhojen luokkakavereitten kanssa!! Sieltäkin on muutama kuva, kunhan saan ne ulos kamerasta ;) heips.

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Koitappa kaivaa ne kuvat sieltä kamerasta! ;D

Mirka kirjoitti...

koetan koetan ;) ei nyt vaa kerkee ku oon pohjanmaal hahah