torstaina, syyskuuta 23, 2010

just different faces

Tälläsiä ne meidän baariin lähöt on :D No joo, näät on otettu muistaakseni joku keskiviikko! En muista, joten Riikka voi valaista? Tänään koulussa oli jännittävä päivä, kun meillä alko jalkahoidot! Mä halusin tehdä tietysti tänään heti ekana ja harjotella. Kaikista eniten pelotti kirurgin veitsi, mutta se osoittautukin ihan lällyksi jutuksi. Luulin, että mun pitää vedellä sillä oikeesti jotain slicea, mutta pitiki vaa kivasti rapsutella :D Mua vaan ärsyttää, ku oon vähä turhan perfektionisti :D Pitää olla justiinsa eikä melkeen, ja siksi jäin vähä jälkeenki muista.. Onneksi sain kiinni kuitennii hehs.

Huomenna me lähetään Pohjanmaalle! Janilla on lauantaina eka peli. Jännittävää! tai no jännittävää ehkä enemmän mun osalta :D Ainiin, ja huomenna meen kouluun aamulla kaheksalta ja istun suoraan hoitotuoliin. Siinä sitte leputtelen 11.30 asti ja sit täysiä kotiin ja junalle..heeh tai no emmä tiiä leputtelenko, ku oon suhkot paniikissa siitä veitsestä jonku muun kädessä! noh, onneksi on laastareita.

Mirris 

P.s just tuossa tein kollaasia H&M:ltä mitä haluaisin. Tallensin kuvat työpöydälle, tein sitä photarilla kauan..... ja tallensin työpöydälle. Poistin kaikki työpöydältä ja löin Photarin kiinni. Ei oo kollaasia enää ei. FAIL

2 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Riikka valaisee!

Nää on otettu sinä kauniina keskiviikkona, kun alkoholitoimikunta lähti liikenteeseen ekaa kertaa tälle syksylle. Oisko ollu 9. päivä? Muistelisin.

Mirka kirjoitti...

Hahaa :D just näin!