maanantaina, syyskuuta 20, 2010

I buy my own diamonds and I buy my own rings

Mitäs mun laukusta löytyykään? Mulla on ihan hirveesti yleensä kamaa mukana ja siks tarvin ison laukun :) Voin kutsua itteeni kyllä melkoseksi hamstraajaksi...  Tällä hetkellä käytän tuota laukkua!
Laukun pikkutaskusta löytyypi tämän näköstä tavaraa: kuulokkeet ja mp3, kyniä, huulikiiltoja, kajaali, huulirasvaa, peitepuikko, laastareita ja mynthoneita.
Silmälasit mun on pakko pitää aina matkassa. Jos ei oo piilareita niin en nää mitään ilman niitä. Sitten tietysti rahapussi ja laskin..
Hiusharja, lakkoja ja varameikkipussi.
Varameikkipussista löytyy: deodorantti, puuteri, peitepuikkoja, meikkivoide, ripsiväri, nestemäinen luomiväri ja huulikiiltoa.
Sateen varalta mun laukussa on kaksi sadeviittaa ja sateenvarjo.
Koulun takia tietysti kynäpenaali ja kansio. Kalenteri on välttämätön...
Kännykkä ja avainnippu.
Joo ja voi kuulkaa tossa ei ees ollu vielä kaikki mitä mun laukusta joskus löytyy.. Yks perustarvike puuttuu ja se on sukat :D Unohdin ne tuosta, ku olin vaihtamassa uudet sinne.. Jenni on lähteny nyt kotiin tänään ja oon myös käyny Saaralla tänään. Kävin Jennin kans kaupungilla aamupäivällä ja iltapäivällä kävin Emman ja Riikan kans myös. Riikka vei mut vihdoin ja viimein synttäreiden kunniaksi syömään ja sato vettä ihan hulluna. Jouduin laittaan sadeviitan, mutta just ku sain sen päälle niin sade loppu eikä yhtäkään pisaraa tippunu koko matkan ajalta mun sadeviitalle! No... onhan se hyvä olla varalta...heeh. Ollaan yritetty kattoo Janin kans salkkareita katsomosta, mutta sitä jaksoa ei oo vieläkää laitettu sinne? wtf? Heippa, Mirka

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

sulla on kiva blogi (y) :) onko toi evelinen ripsari hyvä? oon joskus nähny noi kaupas ja pakkauksen ja hinnan puolest ei kauheen laadukkailta näytä mut mistäs sitä tietää.. tykkäätkö sä ?:) jos nyt siis näen oikein et toi on evelinen :)meikkipostaukset ois muutenki kivoja:)

Mirka kirjoitti...

Kiitos paljon :) mä en tiiä onko tuo evelinen enkä jaksa kaivaa :D mutta joo tuo on joku halppis ripsari :) ja mulle riittää tuolla varameikkipussissa, että siitä edes jotain väriä irtoopi :D en tosiaan käytä noita ku hätätilanteessa.. (esim sillon ku oon koulussa ja muuten meikannu, paitsi ripsari on unohtunu :D) juuu meikkipostauksia varmasti tullee!