tiistaina, syyskuuta 28, 2010

boom boom

 Sain synttärilahjaksi kummeilta hajuvettä :)
Minähän oon tullu Rovaniemelle eilen :) Multa pyydettiin meikkiaiheisia juttuja, niin määhän pistin tuuleemaan heti kerrassaan ja kuvailin mun uusia meikkejä. Tilasin meikkivoidesiveltimen itelleni, vaikka en nyt ihan kauheesti käytä sitä. Mun mielestä sormilla levittyy paremmin, ku ne on lämpimät.. mut kiva välillä koklata vähä sivellintäkin ja onhan se totta, että sillä pääsee helposti vaikeisiin paikkoihin :D No tänään mä myös kuvailin yhen meikin ja hiukset, että niistä tulee sitten myöhemmin juttua, kun saan ne kuvat laitettua koneelle!  

Viimesenä kuva siitä, ku oltiin Riikan kans syömässä ja sato kaatamalla. Sitte ku sain sadetakin päälle nii sade lakkas eikä koko matkalla satanu enää :( siks myrtsi ilme :D Ja mitäs vielä.. no voitteko kuvitella, että mun rakennekynnet on pysyny jo muutamaa päivää vaille 2kk.. eikä ykskään oo lähteny irti. Toki oon joutunu ite tekeen koristeluja näihin, ku se ranskalainen on jo kasvanu yli.. mutta ihan kiva, kun on vähä vahvemmat kynnet. Mun omat kynnet on niin lärppänät ja helposti liuskottuvat.. Nyt aattelin lähtä vähä ulkoilemaan Janin kans ku se tulee kotiin. Ulkona on niin ihana syksyinen sää. Aurinko paistaa! Oon tänään myös siivonnu >:( Jani saa kyllä pyyhkiä pölyt :D hahah

Mirris

2 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

hei babe oot aika söppänä ♥ ^^

Mirka kirjoitti...

tottakai oon! siinä ei oo epäselvyyttä ;D haha kiitos vaaaaaa!