sunnuntaina, lokakuuta 10, 2010

hiukset kiinni

Niinku tiedätte, niin opiskelen kosmetologiksi. Meillä on melkeen joka päivä kauneustyösalissa harjottelua.. Sillon pitää pitää hiuksia aina kiinni, joten tein nyt tälläsen postauksen, jossa näytän miten mulla on hiukset koulussa melkee päivittäin :)

Ekaksi tietysti täytyy selvittää mun takkupesä. Mulla on semmoset hiukset, joihin tulee aina sellanen "vauvatakku" niskaa :( Ei kiva. Sitte erottelen tuosta edestä tollasen osion.
Sitten tuperaan sen osion ihan tuuheaksi ja myös vähän laidoilta. Otan kummaltakin puolelta sivuhiukset ja vedän ne tuonne ylös.
Jotta sais hiukset näyttämään pitemmältä ponnarilla, niin pitää peittää alta tulevat hiukset. Siks otan tuosta laidalta vielä tollaset pienet palaset ja nostan nekin ylös. Sitte laitan ne kiinni ponnarilla. Nyt näyttää, että mulla ois kaikki hiukset ponnarilla, vaikka niskassa hiukset on ihan vapaana.
Yleensä nostelen tuosta päältä vielä sormilla ja kiristän ponnaria samalla. Silleen saa vähän sellasen kohotetumman näköiset hiukset. Sitten tietysti sileän lopputuloksen saamiseksi harjaan harjalla vielä laidoista ja päältä hellästi ja kiinnitän lakalla. Jos jää makkaroita niin ne voi piilottaa pinneillä...
Joskus laitan koristeeksi pannan, joskus en. Riippuu vähä haluuko tyttömäisen fiiliksen vai ei :)
Silleen mä pidän hiuksia kiinni :) Tietty joskus kiireessä sipasen vaan sellasen "kotinutturan" 8) Tänään oon vaan taas löhöilly Janin kans. Me nukuttiin taas johonki yhteen asti.. Kävin tuossa kylässä Saaralla leikkimässä Ässän kanssa :) Ässä on kyllä ihana pieni poika. Nyt me tehdään ruokaa Janin kanssa ja katotaan telkkaria. Hyvää viikonalkua kaikille!

Mirris

Ei kommentteja: