keskiviikkona, lokakuuta 13, 2010

Say you love me more than you did before

Oon kulkenu sokeena nyt. Hajotin piilarin mun silmään - kynnellä. Leikkaan nää ihan just irti kaikki hemmetti. Sain isomman palasen piilarista pois, mutta pienempi meni jonnekki tuonne silmän toiselle puolelle. Että jippii. Noh, tämä ei oo uutta ja kyllä se sieltä jossain välissä tulee. Mutta tässäpä ihan uutukainen lärvikuva sitten ja vieläpä ihan luonnollisilla silmillä. Unohin sen pyynnön kulmakarvoista :( Anteeksi... Yritän seuraavalla kerralla muistaa. 

Tänään meillä oli koulussa tosi rentoa (milloin ei olis?). Heti aamulla päästiin vartalohierontaan, joka oli ihan mahtava! En malta oottaa, että me aletaan tekemään niitä..hehs. Sen jälkeen meillä oli kirjasto-info, missä ei todella ollu mulle mitään uutta, koska järjestelmä on edelleenkin sama ku ammattikorkeassa. Meillä oli infon jälkeen sellaset 2 tuntia luppoaikaa.. ja olen tyhmä, ku en ottanu mun anatomian tehtäviä mukaan. Verestä ja verenkiertoelimistöstä oli loppupäivä teoriaa.. Kuudelta käytiin luokkakavereitten kans keilaamassa ja oli tosi huippua!

M

Ei kommentteja: