torstaina, lokakuuta 28, 2010

lemppari juhlakengät

 Tein pienen kollaasin mun lemppari juhlakengistä tällä hetkellä. Olis vaan joitakin juhlia joissa pitää näitä :) Mulla on avokkaita kyllä enemmänkin, mutta nää on oikeestaan sellasia, jotka on helppoja yhdistää kaikkeen..

Ekana aika vanhat Piecesin avokkaat, joita oon pitäny jo monissa juhlissa..

 Mun mustat ylioppilaskengät.

 Perus leopardikorkkarit :)

 Kesällä ostetut Vilan timattikorkkarit!
Tänään koulussa meillä oli jalkaporan käyttöä lisää :) Sehän  on nopee ja helppo, mutta itse tykkään jotenkin siitä veitsestä enemmän.. Ehkä se on vaan tää alku, ku on jo tottunu vähä siihen veitseen.. Tein itse jalkahoidon luokkakaverille ja huomenna sitte saanki istua aamupäivän vaan hoitotuolissa. Jippii yks helppo koulupäivä lisää.. Viikonloppuna me mennään Janin kanssa katsomaan ainakin RoKin pelejä; niin lauantaina ku sunnuntainakin. Mä haluaisin myös käydä katsomassa sen Napapiirin sankarit- leffan.. Saa nähdä lähteekö kukaan mun kaas :( Lisäksi varmaan päntätään Janin kanssa anatomiaa, kun sillä on tiistaina siitä koe ja mulle ei myöskään oo pahitteeksi harjotella sitä.. hehs.  Sori muuten, kun yhdistän kuulumiset ja tälläset postaukset yhteen, mutta kun yritän miellyttää tuttuja, joille tätä koko blogiakin aloin kirjottamaan ja sitten myös niitä, jotka ei tunne mua in real life :)

Mirris P.s muistakaapas vieläkin ehdotella niitä kuvia :)

2 kommenttia:

Iina kirjoitti...

Ooh noi vikat timanttikengät on ihan mahtavat! :D Mut huii miten korkeet ;o

Mirka kirjoitti...

ne on silti aika tukevat jalassa niin ei se haittaa ;)