torstaina, lokakuuta 14, 2010

PINK

Tänään alko mun syysloma, porailtiin jalkoja koulussa, käytiin tuskastuttavaa opsia läpi, on ollut jotenkin kiva päivä, ollaan katsottu Janin kanssa Dexteriä, oon syöny kylmiä lihapullia, tehtiin makaroonia ruuaksi, huomasin Janin juoneen melkeen kaikki appelsiinimehut, otin kuvia mun lemppari juhlakengistä, puhuin äitin kanssa puhelimessa, juttelin Saaran ja Sannan kans tyttöjen juttuja, oon unohtanut työvaatteet kotiin, näin ku Ässä itki, lohdutin sitä ja pidin kädestä, mun varpaat ja sormet on ollu jäässä, tänään oli hölmö loppu salkkareissa ja me ollaan ihan koukussa Dexteriin ku aletaan taas kattoa sitä!

Mirka

4 kommenttia:

liia kirjoitti...

siistit kynnet !

Mirka kirjoitti...

kiitosta! on myös muuten hienot kynsinauhat...............

Heidi kirjoitti...

Ihanat kynnet, Mirka! :)

Mirka kirjoitti...

tack hedaaa!