torstaina, lokakuuta 21, 2010

Mitä mä teen? jos näkisin ees yhden kyyneleen..

Voi pohjanmaa ku viet aina mun aikani :D Täällä on kyläilty ja hengailtu.. Käytiin tallilla, shoppaileen ja sen semmosta :) Oon voittanu mun pelkonikin jo vähä noitten hevosten kanssa ja oon uskaltanu vähä silitellä mun pikkusiskon hoitoheppaa ;D Jani lähtee huomenna Oulaisiin, mutta mää jään vielä ainaki yhdeksi yöksi Alavieskaan.. Sunnuntaina ollaan menossa takasin Rovaniemelle. Mä en oo ottanu yhtäkään kuvaa täällä? Siks kuvia mun syksyiseltä lenkiltä Rollossa :) Onhan sen syksy kaunis, mutta inhottava :) En kyllä edes tajua, että mihin tää loma taas hupeni? Mulla on vielä kyllä keskiviikkoon asti lomaa, mutta kuitenkin! 

Mirka

4 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Missä sä oot seikkaillu, missä on ton näköstä? :o

Mirka kirjoitti...

korkalovaarassa päin :)

Maiju kirjoitti...

no ei oo mikää hoitoheppa. se on ylläpidossa mulla eli se on mun ponny :D

Mirka kirjoitti...

:D no anyway.. eiköhän kaikki käsittäny. en tajua noita teidän käsitteitä...