torstaina, lokakuuta 07, 2010

tavallinen koti-ilta

Tältä näyttää yleensä mun ja Janin tavallinen koti-ilta. Me istutaan koneella ja sohvalla. Katotaan vähä telkkarii ja syödään jotain kivaa. Kahestaan asumisessa on se hyvä puoli, että 1. jaksaa tehdä ruokaa (esim. jos mää oon yksin niin en jaksa alkaa tekemään edes ruokaa) ja 2. Saa päättää mitä haluaa syödä yhdessä (meillä tää kyllä sujuu yleensä niin, että mää päätän ja jani syö sitä mitä määkin :D oon se nirsompi) ja 3. Meillä harvemmin jää ruokaa yli.

Tänään mulla on ollu huono päivä. Nukuin pommiin, vaikka mulla alko koulu vasta 12.30. Heräsin puoli kaheltatoista ja tasalta pitää lähtä polkeen, että kerkee. Tossa torin kohdalla mulla lähti pyörästä kettingit. Mä en oo ikinä ite saanu niitä paikalleen ja nyt ei ollu edes ketään, joka ois voinu ne laittaa. Talutin pyörän Riikan pihalle ja aloin väsätä niitä paikalleen. Meni aika kauan, että sain ne paikalleen ja olin jo myöhässä koulusta... Poljin ja sitten jätkänkynttiläsillalla (ehkä jonku reilu kilsan päässä riikalta) huomasin, että mun etujarru oli taittunu ja se oli ihan pohjassa. No hyvää kuntoiluahan se oli, mutta vähän hidasta ku olin muutenki myöhässä. Sain sen väännettyä paikalleen ja pyöräilin kouluun tihkusateessa. Pukkarissa huomasin, että mulla oli hienot hitler-viikset.........olin huomaamattani pyyhkässy niillä likasilla käsillä hienot viikset itelleni ja pyöräilly siitä kaupungin läpi..

Tää alkava kaamos alkaa taas vaikuttaa muhun. Uni ja ruoka alkaa maistuun enempi :) Viime vuonna syksy oli ihan hirveä just pimeyden takia. Mun unet menee ihan sekasin. Illalla mua ei väsytä ollenkaan ja aamulla sitäkin enempi. Koko ajan sitte päivällä on sellanen väsyny olo eikä jaksa tehä mitään :( Tänne on ensviikoksi luvattu luntakin.. mahtavaa. Vielä se ihana loskapaska tänne...

Lupaan, että teen tässä jonku ajan päästä postauksen tuosta mun koulusta, mitä ollaan tehty ja mitä oon tykänny :) Ja tais mulla olla jotain muutakin, mutta en nyt just muista!

Mirris

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kans vihaan syksyssä sitä ku alkaa väsyttää ja masentaa ja ääää. Ja luin kans et lunta luvassa, toivottavasti ei tänne Etelään sentään ihan vielä, mis ite asun :) ja hei, olis tosi kiva nähdä enemmän ns. asukuvia sulta, tai muutenkin sun vaatteitas silleen vähän enemmän. En siis tarkoita "tässä päivän asu" juttuja, mut vaiks joku postaus sun kengistä, takeista, tms. Jos haluut tehä. Tai muuten vaan jotain sun tyylistäs :)

Mirka kirjoitti...

Pistetäämpä korvan taakse ;) Vois joskus ku on järettömän tylsää nii kuvaillakki vähä tarkemmin jotain.. mutta voin toki joskus laittaa jotain ns. "asukuvia" :) Ja jep.. syksy on kaunis, mutta ärsyttävä :D