perjantaina, lokakuuta 29, 2010

jeebou


Multa kerran pyydettiin, että jospa mä joskus näyttäisin mitä mulla on aina joskus päällä :) No mulla oli eilen ylimääräistä aikaa aamulla ennen ku lähin käpötteleen Saaralle, niin otin muutaman kuvan. Valotus oli tosi huono... siksi huonolaatuset kuvat. Mä niin vihaan ku alkaa pimeneen. Aamulla on pimeetä ja täällä alkaa tossa 16-17 oleen jo ihan pimeetä.. Haluun kesän ja valon ja ihanan auringon..

Tänään mulle tehtiin koulussa siis jalkahoito ja sitte myös käsihierontaa! Oli oikeen kiva hemmottelupäivä :) Ku päästiin koulusta niin sato ihan hulluna lunta! Semmosia jättikokoisia hiutaleita..yök. Äsken me siivottiin Janin kans koko kämppä ja kohta pitäis alkaa suunnittelemaan, että mitä sitä laittais suuhun.. Syyslomalla tuli syötyä vähän liikaa esim. pizzaa ja kaikkia herkkuja, että nyt tuli stoppi sille epäterveelliselle ruokavaliolle ja nyt oon syönyt terveellisesti. -Mirka

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

olittako eilen prismassa? ihan kun olisin nähnyt susta ja janista vilauksen siellä kassoilla.. :-D

Mirka kirjoitti...

oltiinhan me :)

Anonyymi kirjoitti...

mistä noi toppi ja neuletakki on?

Mirka kirjoitti...

toppi H&M, neule Asos :)

satu kirjoitti...

tosi kaunis meikki ! :>
oletko alan opiskelija vai "itseoppinut" ?
mun pitäis opetella laittamaan silmät joskus vähän paremmin, näyttävämmin. sisko sanoi muunmuassa että käytän niin vähän meikkiä että ihan sama onko sitä ollenkaan :D (voih, ihan hukkaan menneet kaikki kymmenen vuoden aikana silmiini tunkemani ripsarit ja luomivärit! ;)

Mirka kirjoitti...

Kiitos kovasti Satu :) Opiskelen kyllä kosmetologiksi, mutta joo itseoppinut olen :D Oon hyvä piirtämään niin luulen, että siitä on ollu jotakin apua :D Harjottelemalla oppiipi. hih!