lauantaina, lokakuuta 16, 2010

Sisällä on, sinussa vesi raskas, rannaton


Me ollaan Janin kans tultu eilen Pohjanmaalle. Meidän piti lähtee  kaverin kans jonnekkin matkalle, mutta sattuneesta syystä ei sinne nyt mennä.. Ei se haittaa, hyvä näinkin. Myöhemmin sitten. Oon siis Oulaisissa. Viettäny paljon yksin aikaa. Jani oli eilen reeneissä ja tarkottaa aina sitä, että sillä menee 3 tuntia siellä. Tänään on peli, joten sama homma; ennen peliä 2-3h ja peli päälle 2h. Senki jälkeen kestää vielä. Jennikään ei oo ollu kotona, joten oon koristellu Janin äitin kynnet ja ollu koneella. Nyt mun pitäis kohta alkaa meikkaileen, laittaan jotku järkevämmät vaatteet päälle ja laittaa hiukset. Oon tällä hetkellä hienossa t-paita ja legginssit- asussa. Peli alkaa onneksi vasta klo 16, joten onhan tässä reilu 2 tuntia aikaa.. 

Mun kenkäpostaus vähän viipyy, kun kuvat on vielä kamerassa.. Huomenna luultavasti Alavieskaan ilman Jania tai ei. Sitä ei tiiä vielä :) Oskulla on luisteluharkat täällä Oulaisissa, niin päästään sitte samalla kyydillä. Mun olis nyt sitten tarkotus nähdä kavereita (Paupi herätys!) ku oon Alavieskassa. Ainaki vilaukselta, jos en muuten kerkee :( Ilmotelkaas..
Mirka

Ei kommentteja: