lauantaina, huhtikuuta 02, 2011

best friendS

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

 Päivä 7 – Paras ystäväni 
Mä en voi todellakaan kertoa teille yhdestä mun parhaasta ystävästä, koska mulla on niin monta ystävää enkä mä lue niitä mihinkään järjestykseen. Tietysti on sellasia ystäviä, jotka on ollu mun ystäviä ihan pienestä pitäen, jotenka kerrompa nyt vähän mun ystävistä, joihin ei nyt lasketa sisaruksia ja serkkuja :D
 Mun luultavasti ihka ensimmäinen ystävä on ollut Aino :) Ekan kerran me ollaan jo tavattu, ku mää olin ihan pikkupikkunen vauva ja Aino puolivuotias. Aino on siis syntynyt tammikuussa ja mä syyskuussa. Siitä lähtien me ollaan oltu aikalailla erottamattomat kunnes ollaan muutettu eri paikkakunnille. Aino asuu tällä hetkellä tuhannen kaukana Tampereella tai sit mä hemmetin korvessa Rovaniemellä hah! Meillä on aina ollu samat harrastukset ja jutut. Aino on tuntenut kaikista ystävistä mut kauiten ja tuntee mut varmasti ihan läpikotasin :D Me ollaan niin erilaisia, mutta kuitenki samanlaisia. Aino on järjestelmällinen ja huolellinen. Mää just vastakohta... Onneksi me nähdään edelleen aina välillä ja toivottavasti me asutaan myöhemmin lähempänä toisiamme niin olis enemmän aikaa nähdä! Miss youu
Paupi eli Pauliina on mun hyvä lapsuudenystävä. Paupi on aina asunu mun naapurissa ja pienenä me leikittiin paljon esim. barbeilla. Pauliinan isosisko oli kans meidän kans välillä. Me ehkä etäännyttiin vähän, ku mä menin kouluun ja Paupi ei vielä päässy. Sitte joskus kolmosluokalla me alettiin olemaan enemmän yhdessä isommalla tyttöporukalla ja siitä vähitellen me taas ystävystyttiin enemmän! Paupi on edelleen mun parhaimpia ystäviä, vaikka mekään ei enää nähdä niin paljoa. Tää etäisyys tekee sen, mutta silti tietää aina, että tää tyttö ei katoa mihinkään ja on aina mulle yks parhaimmista ystävistä!
 Ykkösluokalla ystävystyin monen kanssa, mutta erityisesti Saara sitte pamahti mun elämään. Me hengailtiin kolmestaan minä, Saara ja Aino aika paljon :D Oli kauhee shokki, ku Saara muutti muistaakseni kolmosella Liminkaan. Saara oli kuitenki ollu aina mun ihana seurani koulusta kotiin :D Kävin mä Saaran luonakin Limingassa. Muistan siitä reissusta, että niitten äitillä oli haalarit  päällä.. muistaakseni violetit ja että me naurettiin Saaran isosiskolle hulluna en muista miksi :D Mut Saara tuli sitte takasin jonku vuoden päästä Alavieskaan ja se oli ihan huippu juttu! Saara on ehkä positiivisin ihminen mitä tiiän. Se osaa aina tsempata vaikka mikä olis ja ei stressaa pienistä :) 
Lauran 18v synttärit!
pikkuteinit haha
Meillä oli joskus siinä vitos/kutosluokalla kauhee bändivillitys ja mehän perustettiin bändi :D  Sit siinä ystävysty enemmän Hansun ja Lauran kanssa. Siitä lähtien nekin on ollu mun parhaimpia ystäviä. Laura on tosi musikaalinen ja se kävikin musiikkilukion Oulussa. Ollaan väännetty välillä kaikennäkösiä nuotteja. Laura on tosi hyvä soittamaan pianoa ja kokkaamaan! Hansu on ihan huippu tyyppi :D Mä en ees tiiä miten kuvaisin sitä. Se on vähä semmonen hassuhöpseliini, jolla on kaikkia huippuja juttuja. Hansua jaksais kuunnella vaikka 50 tuntia putkeen eikä tulis tylsää! Nähtiin viimeks vähä liian vähä aikaa, ku Hansulla oli töitä ja mun piti sit lähtee Oulaisiin :(
 Miehen mukana sain myös kaupanpäälliseksi hyvän ystävän; Jennyjenniseni. Kyseessä on siis Janin sisko ja mun bilesister 4eva :D No me tutustuttiin ku aloin seurustelemaan Janin kans. Jenni oli kattonu mun kuvii netistä ja miettiny et mikäköhän teini mä oikeen oon (Jennihän on mua vuoden vanhempi :D). Kerran sit vaan lähin Jennin ja Riian kans hengaileen ja siitä lähtien ollaan oltu Jennin kans kyllä erottamattomat.. Jennille kerron aina kaikki, jos tapahtuu jotain mullistavaa tai ei-niin-mullistavaa :D Jennin kautta oon myös saanu ystäviksi Riian ja Marin :)
Rovaniemelle muuttaessa sain ammattikorkeakoulusta kans korvaamattomia ystäviä. Riikan kans oltiin ku paita ja peppu kokonaisen vuoden ajan :D Emma on aina mulle se, jolle voi kertoo kaiken ja voi olla varma, että se ymmärtää. Riikan kanssa mä suostun aina kaikkeen hulvattomuuksiin ja sekoiluihin ja kaikkeen maholliseen. Se vaan on sellanen mukaansatempaava ;) Emma on ihanan järjestelmällinen, mutta tarvittaessa myös hullu bilehirmu! Haha. Emma on siis sopivasti vastakohtainen mun huolimattomuudelle :D Lisäksi oon paljon tekemisissä esim. ihanan Niinan kans ja Satun yms yms. ihania ihmisiä!
Kosmetologikouluun mentyä sain taas uusia ystäviä. Saara on samanlainen ku minä tai no Saara on ehkä enemmän siivoushullu, ku minä. Niillä on oikeesti aina ihan siistiä. Mulla on jotain 4 juomalasia tässä tietokonepöydällä varmaan päivittäin :D Saara on siitäki uskomaton nainen, että se on synnyttäny jo ihanan lapsen; Ässän :) 

Meillä menee aina jutut ihan yksiin ja meillä on aina hulluja väittelyitä :D Hahah. Ollaan kumpikin hullun tempperamenttisia ja sitte meillä tulee aina kauheita väittelyitä esim. liikennesäännöistä ja mitä joku on sanonu tai jostain tuotteista yms :D Mut ne on aina sellasia hauskoja eikä mitään vihamielisiä! Nauran myös välillä Saaran sanoille, joita en ymmärrä.. esim. leipota, pilippusänky ja visto :D Sit kosmaripuolelta on kans Sanna tullu hyväksi ystäväksi. Sanna on sellanen kova puhumaan ja tosi välittävä. Se saattaa halailla välillä ihan vaan huviksi ja kyselee aina onko kaikki hyvin :)

Mun parhaimmista parhain ystävä on kyllä Jani, mutta se on musta ihan eriasia! Ku se on mun poikaystävä, niin on itsestäänselvää, että sille kerron kaiken kaikesta ja se on mulle parhain ja tärkein :) 

Huhhuh, siinä oli teillä ystäviä. Tuntu, että olis vielä pitäny lisätä vaikka ketä, mutta tässä nyt on ihan tarpeeksi ja anteeksi, jos jonkun oon totaalisesti unohtanut. Kaikki tietää miten hajamielinen oon... Mulle ystävät ja kaverit on tosi tärkeitä ja voisin jatkaa tätä listaa vaikka loputtomiin :D

Mirka

Ei kommentteja: