maanantaina, huhtikuuta 18, 2011

yo ja järkyttävää...

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki
 Päivä 21 – Toinen hetki
Niinku nyt on ajankohtaista YO-juhlat, niin tässä kuvia omistani
Mekko on minun äidin tekemä :) Ja juhlat oli kakspäiväset, siksi kaksi vähä eri lookkia!

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
TUKSUA ON HEITETTY KANANMUNALLA!
Tämähän on suorastaan järkyttävää, että näinkin ammattitaitosta ja mahtavaa esiintyjää on heitetty kananmunalla. Ja eniten tässä järkyttää se, että tästä uutisoidaan Iltalehden etusivulla...

"Aggressiivinen mies heitti Johannaa munalla kasvoihin. Keltuainen valui Johannan takille ja tilanne näytti hetken toivottamalta. Johanna keskeytti välittömästi biisin ja vaati, että häirikkö poistetaan ravintolasta. Portsari teki työtä käskettyä.

- Vedin keikan loppuun hammasta purren ja menin vielä yleisön joukkoon juttelemaankin ja myymään levyäni, Johanna selvittää."
uutinen: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011041813571751_vi.shtml
kuva: google

Ei kommentteja: