maanantaina, huhtikuuta 04, 2011

Sisters and brothers

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 11 – Sisarukseni
Meitä lapsia on yhteensä meidän perheessä 5 :) Itse oon kaikista vanhin. Samu on mua kaksi vuotta nuorempi, Maiju neljä vuotta nuorempi, Moona 7 vuotta nuorempi ja Osku 14 vuotta nuorempi. Tuntuupas se isolta ajalta :D Mähän en oo vanhentunu yhtään, vaikka sisarukset onkin kasvanu vanhemmaksi.. vai mitä ;) Me ollaan tosi läheisiä toisillemma ja erityisesti Oskua tulee aina kauhee ikävä, ku se on niin pieni vielä. Ja ku tietää, että sillä on ikävä mua ja Jania. Tässä vähän kuvia, osa on vanhempia ja osa vähä uudempia..
 -Mirka

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Sähän oot Rovaniemeltä ja oot opiskelija? Oisko sulla nyt keväällä esim. sun lähipiiristä vapautuvista asunnoista mitään tietoa? Mielellään kaksioista tai pienistä kolmioista.

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :D

t. Hanna

Mirka kirjoitti...

No eipäs kyllä tuu ollenkaan mieleen nyt... :( Voin ilmottaa toki tässä blogissa, jos tiiän. Laitan korvan taakse tän jutskan! ;)

Anonyymi kirjoitti...

your eyes are so bright
and i like the blog
even i should use translater
i started to follow u baby
it will be great, if u will answer me in following and do it too <33

http://polinamuse.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

no hyvä :D kiitos!

Mirka kirjoitti...

Polina thanks very much :) you're very beautiful.. i'll follow ur blog too :)