keskiviikkona, huhtikuuta 13, 2011

Suunnitelmia

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki
 
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Mulla on muutama syntymäpäivä, jotka on jääny mun mieleen. Siksi voisinki yhdistää ne mieleisimpiin synttäreihin... Eikö sellaset muista parhaiten?
 
Anyway, ensimmäinen mieleenpainuvin synttäri oli joku 7-9v synttärit.. En oikeen muista tarkalleen. Muistan vaan, että sain lahjaksi mun kummisedältä P:ltä violetin hyppynarun. Sillä ku hyppi, niin se laski kuin monta hyppyä oli tehny. Ja sehän oli ihan huippua, ku just oli oppinu numerot :) Ilmeisesti oli huippu lahja, koska muistan sen edelleenkin :D
 
Sitte kaikki synttärit, jotka ollaan pidetty A:n kanssa. Meillä on ihan lähekkäin synttärit ja sitte monesti A on kutsunu meidät Ouluun juhlimaan synttäreitä yhteisesti :)
Sitte tietysti Mirka-18v-partyt mun, Riian ja Jennin kesken :D Hahah. Tätä oltiin odotettu jo niin kauan, ku Jenni ja Riia on mua vanhempia ja Jani tietysti. Sitte oli huippua ku mäki pääsin baariin juhliin :D

Päivä 19 – Kaduttaa
Tää on vaikee, koska ei mua oikeestaan kaduta mikään.. Mun mielestä ei oo paljo hyötyä katua sellasia asioita, jotka on jo tapahtunu eikä niille voi enää mitään. Mutta jos jotain pitäis sanoa, niin ehkä pitäny enemmän yhteyttä sellasiin ihmisiin, joihin ei enää voi.. 
Kadun ehkä semisti myös kouluun hakua Rovaniemelle.. mutta toisaalta sain täältä niin hyviä ystäviä, että ehkäpä näin oli tarkoitettu :) Mutta siis MIKSI, OI MIKSI? oon päättäny joskus hakia kouluun Rovaniemelle ja Kajaaniin? Oishan ollu paljo muitaki vaihtoehtoja... esim. Oulu, Tampere, Jyväskylä? :D Sitä saa kysyä, mutta nyt mulla on kaikki hyvin täälläkin.

Päivä 20 – Tässä kuussa
Mun kalenterista vähä kopiota :) AP= Asiakaspalvelua



-Mirka

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

ONNEKSI hait Rovaniemelle! :))

Mirka kirjoitti...

hih :) ehkä tää oli nyt sitte tarkotettu näin ;)