lauantaina, huhtikuuta 09, 2011

NAILS

 
Mua ei nyt motivoi koulu ollenkaan... Mua ärsyttää sekin, että kynnet pitää aina olla lyhyet kaikkien hierontojen ja tollasten takia. Haluaisin niin jotku kivat rakennekynnet, joita vois koristella. Meillä ei oikeen tuu mitään uutta enää tuolla koulussa tänä vuonna. Ainut asia on ehkä kulmien muotoilu ja ripsien ja kulmien värjäys.. Jota meillä nyt on. Seki on niin vaikeeta ETTÄ! Sitte meillä on vaan asiakaspalvelua. Se on niin turhauttavaa. Otin siksi ammattikorkeasta vähä lisää opintojaksoa, että ainakin ois jotakin tekemistä. Taitaa olla nyt vähä liikaakin, mutta se on kiva ettei elämästä tuu tylsää ;)

Eilen oli huiput bileet, nimittäin naamiaiset. Meiksi oli joku keiju tai ainakin jotain sinnepäin :D Mua ärsyttää, ku mun taikasauva oli hukattu baarin narikassa! Olipa kiva...

Mirka


4 kommenttia:

Jannika kirjoitti...

Joo motivaatio koulun suhteen on hukassa täälläkin. HUOH :D
Kiva blogi!

Mirka kirjoitti...

Onneksi en oo ainut!

Kiitos!

Heidi kirjoitti...

Mullaki ärsytti hierojakoulussa se kun ei saanut olla lakkaa ja piti olla lyhyet kynnet. Tykkään niin kovasti pitkistä ja koristelluista kynsistä. Samaan "ongelmaan" oon törmänny tuolla kokkikoulussa :
-ei lakkaa, -ei pitkiä kynsiä. No mutta onneksi välillä on vapaata ja voi sitten hetken nauttia koristekynsistä. :/

Mirka kirjoitti...

sanoppa muuta.. :) no onneksi sitte työelämässä saa pitää rakennekynsiä. kyllä meillä koulussaki joillaki on ja niihin kyllä tottuu.. Ne on paljo tylpemmät mitä omat kynnet nii eihän ne satu..