tiistaina, huhtikuuta 19, 2011

onnelista ja onnetonta

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
 -kesä
-lapset
 -eläimet
-matkat
 -sisarukset
-sukulaiset
 -ystävät
-ruoka
 -urheilu
-pohjanmaa
 -rakkaus
 -Jani


Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Oon tosi herkkä itkemään. Mä itken elokuvissa, pienistä pahoista sanoista, kaipuusta ja monesta erinäisistä asioista.. Eniten mua ehkä itkettää läheisten menettäminen. Mä suorastaan pelkään sitä menettämistä. Mä en ikinä osaa   suhtautua siihen mitenkään neutraalisti.
 Toinen juttu on se, että mä mietin liikaa; mitä tulee tapahtumaan ja mitä tämä tarkoittaa, miksi näin tapahtui. Mä nään usein uniakin, jotka on ihan hirveitä ja ne voi saada mut itkemään tai vihaiseksi. Mä voin alkaa itkemään pelkästä ajatuksesta, että mitä jos mulle tulee syöpä :D
Vaikka turhaapa sitä suree asioita liian pitkään, jotka on jo tapahtunut. Mutta sille ei voi mitään, että kaipuu on suuri edelleen :) Pitäis olla vähän vahvempi.
-Mirka

Ei kommentteja: