torstaina, tammikuuta 21, 2010

I will never do anything to hurt you, I'll never live without you

En mää tiedä miten alottaisin. Mulla on tyhjä pää. Kuuntelen Alicia Keysiä samaa kappaletta (Distance And Time, kuunnelkaa ihmeessä!) putkeen koko ajan ja jotenki oon pysähtynyt koko ihminen. Voisko mullaki olla tollanen play -nappula, jota vois painaa aina ku veto on pois? Ei olla astuttu Janin kans tänään ulos jalallakaan. Ollaan katottu koneelta vaan salkkareita ja flash forwardia. Tehtiin ruokaa..


Kouluun kuuluu hyvää, mitä nyt siihen on turhautunut. Tänään olis ollu yks luento, mutta en menny. En jaksanu lähteä kuunteleen yhtä luentoa, jossa on ihan sama onko paikalla vai ei. Oon tulostanu luentomateriaalin netistä ja se käy sitä vaan läpi, niin voin yhtä hyvin lukea sen kotona läpi. Sillon ehkä opinkin siitä enemmän... Mun pitäis lukea yhtä tenttikirjaakin, mutta en oo saanu aikaseksi. Onneksi siitä on jo 1/3 luettu... ja aikaa vielä on. En viitti ottaa kauheita paineita. Oon aina ennenki selvinny vähällä lukemisella ja koetta edeltävän päivän pänttäämisellä...







Ai niin. En ollenkaan pyytänyt anteeksi pitkää taukoa... Mun piti kertoo mun päätöksestä tän blogin suhteen :) Päätin, etten laita tätä salasanalliseksi, mutta päivittelen vain sillon tällöin, ku mulla on aikaa ja asiaa. Tää homma on tosi mukavaa ja kätevää kertoa kaikille kerralla kuulumiset ja kommentit tietysti piristää aina päivää. Tietysti tulee ikäviäkin kommentteja, ja jos ne ei oo mitenkään asiallista kritiikkiä niin poistan ne samantien :) Lähinnä siksi olin laittamassa salasanalliseksi, koska tiedän, että mun perhe, ystävät, tutut ja sukulaiset ei mulle sano pahasti ja jos sanoo, niin oikeasti asiasta... Kokeillaan nyt vielä :))




Koulussa meillä on nyt ollu tosi tylsiä aiheita. Yhdestä kuitenkin me pidetään tosi paljon. Se käsittelee globalisaatiota ja maailmantaloutta ja ja ja kaikkea kiinnostavaa mitä maailmassa tapahtuu! Lisäksi me saatiin kulttuurikurssista tehtäväksi tehdä esitelmä Pohjanmaasta :) Tietystihän me Anu, Minä, Riikka ja Annu innostuttiin siitä - ollaanhan me kaikki alunperin Pohjanmaalta. Tehtiin sitä koulussa ja sitte aateltiin vielä tehdä alkuun video, jossa on kuvia ja duudsoneita yms. Riikka tuli sitte meille tekemään sitä ja se halus tehdä mulle ja Janille ruokaa. Kanankoipia ja riisiä. SIIS RIISISTÄ TULEE ÄLYTTÖMÄN HYVÄÄ KUN SEN PISTÄÄ TONNE MESSIIN......... En oo ikinä laittanu ja olin ihan "mitä hemmettiä sää teet" ku Riikka laitto vedet ja riisit tonne sekaan... Mutta nams, oli hyväääää.





Aksukin oli meillä sillon käymässä ja siitä pikkuvauvasta on tullu jo tooosi iso poika :) Aina ku se näkee mut niin se lyö etukäpälät maahan ja alkaa heiluttaan pyllyä ja häntää.. Se on niin innoissaan, ku oon sen leikkikaveri. Se osaa myös tehdä ihan mielettömiä hyppyjä ja juoksee aina hulluna umpihangessa... Siitä tulee aina ihan hullu, ku me nähdään ja kyllä se sitten rauhottuukin. Pikku nassuli. Karvapylly.





Eilen iltapäivällä koulunjälkeen me suunnattiin pienellä tyttöporukalla Emmalle juustokakulle. Jutskattiin kaikkea, juoruttiin ja nautittiin tuosta tosi hyvästä kakusta! Emma se on semmonen leipuri, että huh ;) Sitten lähettiin Annun kans kauheella kiireellä sieltä polkemaan rautsikalle, kun Annun kaveri tuli ja mää menin kotiin. Jani oli käyny ostamassa meille liput RoKin peliin Revontulesta ja lähettiin sitten kattoon peliä. RoKihan otti taas niin kuonoonsa, etten paskemmassa pelissä oo ollu kyllä aikohin. Ne hävis 1-8 :) Sieltä sitten lähettiin ja Jani meni kaverinsa kanssa käymään baarissa ja mää olin Riikan kans kotona ja käytiin lenkillä. Herraa saikin odotella sitten neljään asti kotiin... Eipä sekään kouluun menny tänään, joten ihan löllö päivä ollu.




Nyt katotaan vielä yks flash forward loppuun. Ja kuulkaas se on tosi hyvä sarja! Suomen telkkarissa siitä on vissiin näkyny 2 jaksoa ja voin kertoa, että se vaan paranee mitä pitemmälle kattoo! Tänään näky muuten myös Martina ja Esko - vauvakuumetta ja musta se on tosi ihana sarja. Nauran täällä aina ihan räkänä niitten jutuille Janin kans... En tiiä sitte ollaanko me jotenkin vajaita :D Jania kyllä ärsyttää kamalasti välillä esim. ku niillä on Ed Hardyn paitoja...


Mutta jos sitä huomenna menis käymään sielä samaisella tylsällä luennolla, josta puhuin jo aikasemmin >:S Onneksi alkaa vasta 12.30, niin saa nukkua pitkään. Me ei sittenkään vielä tiedetä tullaanko me ei nyt vaan 28 päivä Pohjanmaalle! Pitää kattoo :))) Kuuluillaan! ja tässä vielä aivan ihana kuva, joka on otettu joskus pitkän aikaa sitten Karosta ja musta :) Tykkään tästä kuvasta vaan niin hirmusti !










 P.s mun Elloksen paketti on tullu tänään! jee (siellä on kengät)
Ja mun suojelusenkeli täytti keskiviikkona 18.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

JEEEE!! Ihanaa ettet laittanut salasanalliseksi! :)Ja tosiaan postaat vaan sillon ku tuntuu siltä, se on sullekki kivempaa! Sun tekstiä on niin kiva lukea, se tulee niin luonnostaan. Ja kuvat on aina ihania. Olet vain niin aidon oloinen :D Ja noi kuvat susta,olet tosi kaunis! Taas.
Ja nyt on pakko kysyä että missä ihmeessä oot oppinut meikkaamaan noin hyvin??! Ensin luulin että opiskelet jotain maskeerausalaa, mutta ei, hemmetti tyttö, sä oot lahjakas! Ala opiskelemaan kosmetologiksi, sit meet töihin meikkikauppaan ja voit aina saada ilmaisia juttuja ja testata kaikkia uutuuksia ilmaiseksi :D
Ja toi asukuva on ihan kingi! Siisti tyyli :)
P.s. Tuo pizza on nam, et haluais laittaa teidän tekemää pohjataikina ohjetta?
P.p.s. Näytä ne kengät mitkä ostit :)

Mirka kirjoitti...

Heh :) Kiva, jos tykkäilet mun jutuista! No meikkaamaan oon vaan oppinut harjottelemalla ja lukemalla ja etsimällä kaikkia uusia juttuja lehdistä ja netistä :) Sekin vaikuttaa varmasti, kun oon hyvä piirtämään!

Ja pizzataikina ohjehan on ihan perushelppo:

2dl vettä ja siihen liuotetaan 25g hiivaa
3rkl ruokaöljyä
1/2 tl suolaa
4 1/2 dl vehnäjauhoja

p.s en oo vielä hakenu niitä kenkiä :))

Heidi kirjoitti...

Et usko kuinka pettyny olin ku avasin sun sivun eräs päivä ja siinä luki, että vain kutsutut henkilöt pääsevät lukemaan sun juttuja! Olin että Nöööyy nöööyy, tahtoo kuulla Mirkaa! Onneks tää on taas julkinen kaikille. <3
Haha! Martina ja Esko herättää kyllä hämmennystä mutta myöskin ne on tosi hauskoja! :D:D
Kivaa viikonloppua, äläkä anna turhien anonyymien pilata sun mieltä typerillä kommenteilla, joilla ne väistämättä pyrkii pahottamaan toisen mielen. <3

Neiti P. kirjoitti...

Voi Mirka <3 Oot taas laittanu musta niin kauniita kuvia että itkettää. :DD

Aksu on niin raasu ku se pötköttää tuossa matolla, vauva. Joskus kyllä pitäis kuvata Aksun reaktio ku se näkee sut pihalla, se sekoaa ihan täysin. :DD

P.S. Kello on neljä eikä mua nukuta. :D Näen niiiiiiiiiin itteni laittamassa sulle viestin 12 aikaan "Apua, nukuin pommiin!!!" :D

Mirka kirjoitti...

HeDa: Heh, jooo aattelin sitte et en mä voiiii tehdä näin, että sanomatta mitään pusken kaikki ulos :D

Riikka: Eikö oo aevaan herttanen pikku riikkuli<3<3 ja Aksuli<3<3 p.s et nukkunu pommiin ;)))

Neiti P. kirjoitti...

No en niin nukkunu pommiin, vaikka olin ihan satavarma että myöhästyn. Hyvä minä! :D