sunnuntaina, tammikuuta 24, 2010

Hei oon Maiju !

Oon Mirkan pikkusisko ja oon 15 vuotias. Täytän 26.2 sitte sen 16 :D Asun täällä Pohjammaalla, misä Mirka aina sillontällön käy kyläilee (: ja tosiaan ne beaglet mistä Mirkalla on ollu jotai pikkukuvia nii on mun koiria :D ja oon iha erilaine ku Mirka, että tekstiki voi olla erilaista, eikä tuu kuvia kovinkaa vaatteista ym. ((:
 

Elikkäs Mirka pyysi mua alkaan kirjottaan tähä blogiin kuulumisia yms kun oon menosa Espanjaan, Tomelloso -nimiseen kaupunkiin ens viikonloppuna, eli 31.1. Oon siellä n. viikon, eli tuun takasi 6.2 :D



Reissu ei oo mikään "loma", tavallaa. Tai on se koulusta lomaa (: ku meillä koulussa pyörii kerho nimeltä Comenius, josa ahkerasti oon käyny. Sielä on 9. ja 8. luokkalaisia tyttöjä ja poikia. Meillä on sitte kaverikouluja ympäri Eurooppaa, ja käydään joihinki niihi tutustuun. (: Kaikkihan ei pääse kaikkiin käymään. Syksyllä oliki yks pikalähtö Portugaliin, ja sinne pääsi 2 tyttöä :D Nyt kuitenki Espanjaan lähtee 4 tyttöä ja yks poika. Sitte myöhään keväällä lähtee toivon mukaa loput Ranskaan. (:


Tomellosoon me sitte mennää ja meidät asutetaan isäntäperheisiin. (: Mun isäntäperheeseen kuuluu 2 lasta, Marta (tyttö, täyttää 15) ja Jaime (poika, 11 vuotta), ja vanhemmat, Jose Maria (isä) ja Paqui (äiti). Joo ja joka päivä pitää mennä kouluu (mä meen Martan kanssa) ja sielä ollaa koko päivä. Mutta lähetään perjantaina ja päästää Madritii shoppailee ja kaikkee :D sitte nukutaa sielä hotellisa ja lauantaina lento Suomee. :D


oon iha innossaa ku en koskaa oo ollu lentokoneesa enkä muutenkaa paljo missää PAITSI mentii kerra autolla Norjaa ja Ruotsii :D:D oli sieläki kivaa ja hienoo.


eipäs muuta täs, kirjotan sitte 1.2 miten meni lento sinne jne.

Maiju 

P.S Itekkin kirjottelen sillon tällön. Nyt täälta kuuluu myös Espanjan reissun ajan Maijunkin kuulumisia :) (koska ite oon sen verran utelias ja ajattelin, että muistakin olis kiva lukea Maijun matkasta! :D:D:)  T: Mirris

2 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Wäää en voi lukia mitään matkajuttuja ku tulee matkakuume ja kuolen.

Vaikka oikiasti luenki kuitenki kaikki. :D

Mirka kirjoitti...

Niin...... I know... onneks siellä ei oo nyt ees kovin lämmintä :D