perjantaina, tammikuuta 15, 2010

Hymy huulille

Oon tässä viettäny laatuaikaa omien ajatuksieni kanssa. Nimittäin, luin mun vanhoja juttuja, joita olin kirjottanu ylös :D On kyllä tosi mukavaa muistella mitä teki just noina aikoina, ku kirjotti nuo...Heh, siks aattelinki tulla jakamaan ne :D

22.8.2008

-tamagochi kuoli eilen(sillä oli siivet ja pääkallo) :((( ja synnytin sen nyt uudestaan, nyt se on taas onnellinen..leikein sen kans aitajuoksua ja annoin karkkia
-tänään satoi vettä niin paljon että kengät on kuin sienet edelleen, vaikka olin viimeksi ulkona puoli kahdelta (13.30)
-en tajua minkä ihmeen takia koirat aina tallustaa mun roskikselle ja sitten ne tonkii sieltä talouspaperia (oon niistänyt niihin) ja repii ne ihan palasiksi mun lattialle,kai ne tykkää MUN rää'ästä(?)
-sitten isi aina huomaa mitä EN ole tehnyt mutta ei niitä mitä oon tehny.tänään oon esim: tehnyt kaikki ruotsintehtävät ja aineet(4),imuroinut koko talon,pyyhkinyt pölyt,pessyt kaksi (2) koneellista pyykkiä,hoitanut tamagochia,puistellut mattoa ja tyhjentänyt tiskikoneen.....ja sitten en ollut vaan pyyhkinyt pöytää.hups
-sitten meillä on kuolleita sorsia,en tykkää niistä ku eräs kakkasi kerran mun päälle (hiuksiin) (siis elävä) enkä muutenkaan ku ne on nkuolleita ja niitä on ammuttu ja isi haluaa nylkeä (!!!!) ne.hyi
 
 
27.9.2008 (juhlittiin mun 18v synttäreitä)




30.9.2008 




mortti (kissa) toi äsken _HIIREN_ tuohon mun viereen,siis KUOLLEEN HIIREN ja nakkeli sitä ja ja ja ja ja nousin tietokonepöydälle ja kiljuin monta minuuttia kunnes maiju (pikkusisko) käski kissan ottaa hiiri suuhun ja kanto sen pihalle ja laitto oven kiinni, ääää thanks God
p.s kuvassa näyttää viattomalta
 
 
9.10.2008

 

mun päivä alkaa kun herätyskello soi tätä: I don't want my freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedoooooooom, There's no reason for liiiiiiiiiiiving with a broken heart,enkä jaksa mennä kouluun,mutta pakko koska muuten tulee liikaa poissaoloja. Innostuttaa ensviikon ma-pe (meen saloon + laivalle)
lisäksi mulla on kaksi (2) viikkoa syyslomaa siis JEE. Muuskasin äsken palasokeria vasaralla ku halusin hienoa sokeria teeheni.Tänään oon myös ollut ihan sekasin ja sen huomasi muutama muuukin PAITSI you-know-who joka on ääliö
p.s kuvassa you-know-who söpönä
 
 
1.11.2008



Ärsyttää ku sataa lunta :(( Ja ku sitte tuo lumi vaan sulaa ja tulee loskaa ja sitte kastuu kengät ja kaikki. JA ON LIUKASTA. Eilenki meinasin kaatua monta kertaa korkokengillä. Mistä olisin voinu tietää,että pitää laittaa erilaiset kengät ku en seuraa säätiedotuksia >:( Ja tulin suoraan nyt Janille ja joudun olemaan niillä kengillä koko viikonlopun ! Ehkä en mene ulos ollenkaan...tai olis kyllä kiva olla talvisotaa (HAHAHAHAH MEINASIN KIRJOTTAA OIKEESTI NÄIN) SIIIS LUMISOTAA,mutta huomaatte myöhemmin miksi se ei ole mahdollista.
 
Puhumattakaan siitä,että uskaltaisin ajaa AUTOLLA ja vielä vähemmän pimeällä... :( Pelottaa ne kaiken maailman HIRVET, jotka hyppii tielle (esim.viime sunnuntaina meinasin saada sydänkohtauksen ku jani huusi vieressä että HIRVI ja painoin jarrua...ja oli sumua ja en nähnyt mitään ku ei ollut laseja päässä)
 
Nyt joudun tässä odottelemaan öö..varmaan johonki kuuteen tai seitsemään,että jani tulee pelistä Limingasta.(TÄMÄ on se syy miksen voi leikkiä TALVIsotaa,ku ei oo kaverii eikä kenkii) Mulla on pääkin kipeä ja oon yrittänyt viivyttää mun päivärutiineja..(esim. en oo käyny vielä suihkussa,en ole meikannut,mulla ei oo vaatteita päällä,en oo juonut kahvia[siitä ehkä johtuu tää pääkipu]). Oon vaan syönyt suklaata koko aamun ja kattonut subtv Junioria (Oggy ja torakat on hauska ohjelma,suosittelen ;))
Sitte ku tulin tähän koneelle n. 12 aikaan ku Jani lähti niin HAHAH löysin itsestäni blondikuvia :D Siis kyllä,kun olen oikeasti blondi. TÄSSÄ NIISTÄ YKSI 
 
 
4.11.2008 
 

 

Joo, oon ehkä kohta sitä mieltä, että mun elämästä ei ainakaan tätä menoa jännitystä puutu :D:D: Tässä viime päivien aikana sattunu niin kaikenlaista...MUTTA: Tänään oli kyllä ihan kamalaaa. Aluksi lukekaa tämä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1608280
KYLLÄ,siellähän me raukat istuimme,kun punanen pakettiauto tuli poikittain meitä vastaan :) Bussikuski siinä ensimmäisenä alko huutamaan ja sitte kuulu meidän (varsinkin minun) suusta semmosta kauhun kirkumista ku suuntana oli metsikkö ja aika kovaa vauhtia(oli melko pomppiva kyyti..) :) Itse olin ojan puolella ja se bussi vaappu ja pelotti,että se kaatuu. Oisin sitte jääny sinne alimmaiseksi ja silloin ei ois käyny hyvin :( Tarpeeksi syvään ojaanhan me pysähdyttiin sitten onneksi. Pakettiauto meni kyllä aivan melkeen pirstaleiksi, mutta ei sille kuskille pahemmin sattunut :) Sitte ku päästiin ulos, niin sinne alko lappaamaan ambulansseja ja paloautoja ja poliisiautoja hetken päästä. Ne sitte kyseli kaikenlaista. 
 
Vanhempi mies siinä sitten kyseli,että pystytäänkö me mennä kouluun ja onko meillä kiire. Minä viisaana tyttönä sitte vastasin, että MEILLÄ ON KOKEET. No siitähän tämä herra innoistui ja alko hössöttämään,että nämä tytöt on saatava nopeasti koululle,koska niillä on kokeet ! OK? No oli siinä kyydissä vähän muitakin lukiolaisia..(ainakin kaksi ambulanssillista, yhdessä oli kyydissä about 8?)ja me päästiin AMBULANSSILLA KOULUUN ! Mua vähän säälitti ku mun pikkuveli joutu jäämään sinne tai sitte se pääsi johonki toiseen autoon,mutta kuitenkin oli vähän hätä,että missä se on :D 
 
No sillon sitä vähän naureskeli koko tapahtumalle heti sen jälkeen,mutta kun sitte meni sinne kokeeseen niin alko niskassa painaa ja kädet tärisi :) Kyllä se melkosesti kolahti sinne ojaan. No,ei tainnut kyllä matikka tänään oikeen luistaa :D Pitää kattoa miten se venäjä sitte sujuu huomenna :) Joku kuva kyllä pitää vielä lisätä. Harmi ku ei tajunnut siellä tapahtumapaikalla ottaa kännykällä kuvaa..tamppooni kun olen
 
KUVASSA: Osku viime jouluna koristelemassa kuusta :) 
 
P.S VÄHÄ OON VIHAINEN PALOKUNNALLE KU NE ON SANONU ET BUSSISSA ON OLLU 20 LASTA ! LASTA!! EN OO LAPSI oon oikeestikki jo aikuinen >>>>>>>>>:((((((((((((((((((((((
 
6.11.2008



 Nyt ei oo kauheena tapahtunut mitää nii en oo voinut kirjottaa :( PAITSI NOJOO...istuttiin me eilen Janin kans yöllä tuolla oulaskankaan sairaalassa päivystyksessä, ku Janilla meni olkapää ja nyt se sai saikkuu (JES!!) ja me ollaan vaan löllitty täällä niillä :D Ja huomenna pitäis jaksaa mennä kouluun..Joudun vielä aamulla odottamaan 2 tuntia ykassa KU TÄÄLTÄ MEHTÄN KESKELTÄ (Oulaisten keskustasta) EI MENE BUSSEJA YKAAN. Alavieskasta sentään menee melkee joka tunti. Eli Alavieska on paljon parempi ;))) 
 
Ainiin se venäjän koe meni ihan hyvin :))Harmi ku nyt joudun lopettamaan sen, ku ei enää sovi niitä kursseja :( SIITÄ pitiki kertoa, oon jotenki unohtanu tehdä jotku valintakohdat wilmassa niin tänään hokasin,että mulle ei tuu ku 73 kurssia (ja pitää olla 75) ja oon vaan lorvinu nytte vaikka olisin voinut opiskella ja nyt en pysty enää laittamaan mitään noihin jaksoihin !! Sanoisinko,että vittu...mutta ei vielä kaikki ole menetetty sei oo ku 2 kurssia niin voi vaikka tenttiä.....(kiinnostaa IHAN hulluna.jeejee) tai käydä 6 jaksossa koulussa (KIINNOSTAA VIELÄ ENEMMÄN).
 
Nyt vois kohta mennä tarkastamaan tämänpäiväsen BB:n ja mennä nukkumaan kultsin kanssa :) Ajatella,että oon jo kestäny tuotakin apinaa (ah<3) kohta 3 vuotta :D Vähä muuten noi jotku on tyhmii BB:ssä :D esim. Mikä on Iso-Britannian valuutta? - Dollari. TSEMPPIÄ
 
KUVASSA: minä ja nöpö joskus ehkä puoli vuotta sitten <3
 
 
24.11.2008

 


Mun elämä on ollut niin tylsä, etten oo edes viitsiny kirjottaa tänne mitään. No, lyhyesti mun tämänhetkisestä elämästä: opiskelen ja opiskelen ja opiskelen :)) Se on kivaa se. Ei vaan meinaan kuolla, ku en enää jaksa. En yksinkertaisesti enää jaksa lukea jotain ranskaa ja plaah. Ihanaa,että tulee kuitenkin joulu...Unohtuu kaikki kiiret vähäksi aikaa :) Paitsi siitäkin on stressiä...tilasin hennesiltä paketin ja sitä ei ole tullut vieläkään? En nyt tiedä, että tuleeko se vai ei ja pitääkö mun mennä ostamaan se jostain muualta.

Ja oon ollut viikonlopun Janilla. TAAS YLLÄTTÄEN ! Niin, no joo Janilla oli kuitenkin 2 peliä. Lauantaina sillä kesti koko päivä ja mun piti keksii itselleni tekemistä...ja mulla olikin essee siinä vähän vaiheessa, että kirjottelin sitä. No en nyt ihan 10 tuntia :D mutta siis Jenni oli kotona ja katoin leffan :)) Sitten Janilla oli sunnuntaina peli ja meikä palloili sielä kioskissa :D Se vasta olikin melekosta hommaa...No joo ja kultsi teki tosi hienon maalin taas<3<3<3<3<3hitsi että olin ylpeä!
 
Eilen (sunnuntaina) mun piti tulla kotiin, mutta ajattelin kuitenkin jäädä Janille. Halusin vielä nukkua Janin vieressä ku ei sitten nähdä taas viikkoon :) Sitten toinen syy oli, että oli niin kamala lumimyrsky, että ajattelin äitiä ettei sen tarvi tulla hakemaan mua asemalta. Sitä ois varmasti pelottanut :) Menin sitten tänään suoraan kouluun :) myöhästyin 3 tuntia, mutta ei se mtn. Mulla ei ollu vielä yhtään poissaoloja ja mua ei hulluna kiinnosta ees :D (yes angstaan vähä)
 
KUVASSA: Minä ajamassa rattorilla :D:D 
 
 
30.12.2008 
 



 Nyt joulu on mennyt ohi ja kaikki hömpötys! Jes. Vielä ku tuo karahka tuosta nurkasta häipyis niin tuntuis jo paremmalta :) Joulua on aina ihana odottaa,mutta sitten kun ne kaikki lahjat,ruuat,yhdessäolot on menny niin ärgh tuntuu jo, että menis jo ohi tämäkin. MIKSIHÄN HITOSSA NOITA KORISTEITA PITÄÄ PITÄÄ LOPPIAISEEN ASTI :S (ja meillä usein ylikin ku kukaan ei kerkeä ottaa niitä pois) En voi tuossa joulun alla edes käydä ostamassa lahjoja,koska mua hermostuttaa kaupassa ku se on IHAN_TÄYNNÄ ja pitkät jonot ja kaikki vaan hermostuu toisille. Käyn aina kuukausi aikasemmin ostamassa lahjat tai tilaan netistä :) Nyt vaan jouduin valitettavasti kokemaan sen: TÖISSÄ. Se oli silleen kuitenki rennompaa ettei ollu mitään paniikkia, ku ei oo ostanu vielä lahjaa...Muutenki joulu ei tuntunut tänä vuonna joululta.

Nyt on ollut semmosta rauhallista. MUUT ON OLLU SALOSSA,niin meitsi,meikäläinen,meikäpoika,minä,Jani ja Sampsa ollaan oltu täällä kotona kolmestaan! Janin kanssa laatuaikaa<3 Ai hitsi..pelattiin guitar hero world tourii kolme päivää putkeen ;)) (Siis meitsihän on jo niin kehittynyt jo siinä et soitan kitaral ja rummuil vähintään hardil ;;;;))))) syöty vaan herkkuja ja oltu yhdessä :) Mentiin sitte Oulaisiin myös ja oltiin siel vähä..Käytiin vähä tsekkaan alennusmyyntejä, mutta ei oikeen tarttunu mitään mukaan :( Nyt OSKU IHANA KULTSI on tullut kotiin :) Sitä pikkumiestä tulee aina niin ikävä<3
 
Tällä hetkellä on ihan hullun tylsää. Kuuntelen ku äiti laulaa singstarilla ABBAA :)) Se sai sen joululahjaksi...Ai niin, joululahjoista: Sain kivoja lahjoja! Esim. vaal.pun. silitysraudan ja sakset (isot ja pienet) + muita kotijuttuja paljon(kaikki varmaan haluaa, että muuttaisin jo pois :D) Sitte sain yövaatteita (3) (kaikki vissiin tietää, että tykkään nukkua) ja tietty karkkii ja hajuvesii ym ym. 
 
Huomenna pitää mennä töihin !!! 10.30 alkaa :(((( Ei yhtään jaksais. Onneksi pääsen sitte kuudelta pois ja Jani sitte tulee meille uudeksivuodeksi<3 TULKAA SIIS MOIKKAAMAAN MUA TÖIHIN KOSKA SIELLÄ ON VÄLILLÄ TYLSÄÄ!!!
 
kuvassa: Osku koristeleee kuusta. TOSI SÖPÖ  
 
 
 





Siinäpä niitä muutama :D Mulla vissiin oli joku kirjotusbuumi tohon aikaan :p 
 



Ei kommentteja: