perjantaina, tammikuuta 08, 2010

I'll wait a million days to see you smile

No nyt jaksaisin vähän kirjoitella tästä meidän alkuviikosta. Maanantaina minä ja Jani oltiin Oulaisissa vielä. Hengailtiin siellä ja kävin mm. Jennin kanssa vaateostoksilla ja ostin yhden paidan :) Sitä ennen, kun kävin Janin kanssa siellä, löysin kyseisestä kaupasta myös haaremihousut ja harmaan paidan (joka näkyy ihan pikkasen näissä junakuvissa..). Leikkasin myös Janin ja sen veljen Joonaksen hiukset ihan lyhyiksi. Äiti toi tytöt Oulaisiin ja tehtiin äkkiä ruokaostokset meille Rovaniemelle. Juna oli myöhässä noin tunnin ja odoteltiin sitten sitä. Loppu päivä menikin oikeestaan siinä, että matkustettiin junalla.  Jani luki melkeen koko matkan sen uutta joululahjaksi saamansa Madventures- kirjaa. Taidettiin olla perillä joskus yöllä 12 aikoihin.




  
 












Tiistaina aamulla kun heräiltiin, niin syötiin ensinnä aamupalaa  ja tyttöjen kans laittauduttiin vähän. Päivällä yhden aikoihin suunnattiin kävellen kaupungille. En tajunnu laittaa pipoa -25 asteen pakkasessa?? Ja mun otsa oli ihan jäässä. Tehtiin väli pysäkki Ärrälle. Siitä jatkettiin sitten matkaa ja päästiin lopulta shoppailemaan. Ostin mm. farkkulegginssit, mustan peruspaidan, PIPON ja tosi upeen vaalean villakangastakin. Sitten meille alkokin tulla nälkä ja mentiin syömään RAXiin. Sieltä lähettiin sitten kotiin päin kaupan ja Ärrän kautta, koska kaupasta piti hakea jauhelihaa ja kermaviiliä ja Ärrältä mun ja Riikan H&M:n paketti. 

Kämpillä katottiin sitten leffa. Sellanen kun "I love you, Beth Cooper". Se oli semmonen perus teinileffa :D Mut ne on just parasta viihdettä. Myöhemmin illalla Moona sitten halusi tehdä makaroonisalaattia (johon tulee makaroonia,nakkeja,tomaattia,kurkkua,juustoa + kermaviilikastike). Se siis koitui meidän kohtaloksi. Saatiin siitä ruokamyrkytys, koska minä,Jani ja Moona syötiin sitä, mutta Tintti ei ja tintille ei tullu mitään. Oksennettiin vuorotellen seuraava yö, enkä mää ainakaan nukkunut minuuttiakaan.  JA TÄMÄ KYSEINEN IHANA PÄIVÄ OLIKIN SITTEN MUN JA JANIN 4-VUOTIS PÄIVÄ :))))))) Oikein mukava juttu. Aamulla oksentelu jatku ja nousi myös kuumetta. Viimesen kerran oksensin vielä iltapäivällä ja sen jälkeen on ollut vaan paha olo koko ajan ja aivan järjetön pääkipu. Vielä tänä aamunakin on ollu, vaikka nyt on jo perjantai.






















Tässä mää olen sitten viettänyt kohta kolme päivää. Tekemättä yhtään mitään. Syömättä yhtään mitään. Mua ällöttää ruoka. Oon tietty vähän yrittäny jotain syödä ja juoda etten ihan sairaalaan joutuis. Mm. muutama lusikallinen mustikkakeittoa ja rieskanpalanen on menny alas. Sitten tietysti oon juonut vettä paljon, fantaa ja mehua. Nyt alkaa näyttää valoisammalta. Oon huomannu, että tosta hemmetin telkkarista ei näy aamupäivällä yhtään mitään. Turha kapistus. Paitsi eilen oli ihan kivaa kattoa Martina ja Esko: Vauvakuumetta!





Mutta tosi hyvää viikonlopun alkua kaikille! Toivottavasti mun olo alkaa olemaan pikku hiljaa normaali ja pääsee ihmisten ilmoille. Tuonne ulos vaan ei oo kovin mukavaa mennä noin kovassa pakkasessa...Mutta kai sitä raitista ilmaakin on hyvä vähän hengittää ainakin joka kolmas päivä... :D:D



 

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootko jäämässä inttileskeksi vai mistä poikaystäväsi moinen letti? :)

Mirka kirjoitti...

Onneksi se inttileskeys on jo aikoja sitten ohi! :D Mutta siis Jani taas kyllästy sen hiuksiin ja halus lyhyet.......

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä sulle sopis paremmin blondit hiukset ja siniset silmät! :)

Mirka kirjoitti...

Hehs :) Voin laittaa kuvia siitäkin tässä joku päivä, kun oon sitä kokeillut. Tykkäsin kyllä siitäkin lookista, mutta hiukset kärsii niin siitä vaalennuksesta (ja mun iho=päänahka) että ei enääääää :D

äiskä kirjoitti...

äiskäkin tykkää et sulla olis ne siniset silmät jotka olet perinyt äiskältä <3. mut vaaleet hiukset....ei enään... se oli aika kipeen näköinen se sun päänahka ku yritettiin sitä saada vaaleeksi, mut me tehtiin se vähän väärin. Et en tiedä jos joskus vielä kokeiltas ja oikein, jos susta sais vielä blondin :D

Mirka kirjoitti...

Hahah joojooooooo, viihdyn kyllä nyt tummana, mutta ei sitä tiiä millon taas mieli muuttuu...

Anonyymi kirjoitti...

No ei tietenkään kannata mitään värinpoistoa, jos meinaa blondiksi vaan pikku hiljaa käy kampaajalla laitatuttamassa raitoja, ne osaa tehä sen sillee ettei hius kärsi läheskää samallalailla mitä värinpoistossa. se on kyllä pitkä prosessi mut sinnillä j ajan kanssa siitä saa tosi ihanan ja luonnonllisen lopputuloksen! (ei mitään vetyperoksidi blondia :D ) sulla näyttää olevan oma hius sen verran vaalee, että tossa tummassa hiusvärissä se juurikasvu näkyy häiritsevän selvästi heti ku sitä vähääkää tulee. vaaleissa hiuksissa tummempi juurikasvu ei oo mun mielestä läheskää yhtä paha.

p.s. tää on kiva blogi! :):)

Mirka kirjoitti...

Juu, niin varmasti tekisinkin... Ja juurikasvu näkyy joo :D Oon tosi laiska värjäileen sitä... Ainaki toistaseksi haluun olla tumma, mut ehkä tulevaisuudessa :))