lauantaina, tammikuuta 23, 2010

Yötä aina ikävöin, vaikka päivän lapsi oon. Pimeyden laskiessa kaipaan valoon.

Vähän väriä maailmaan mustien ja harmaiden vaatteiden keskelle!


Kertokaas mulle, että miten hitossa mun silmät menee noin :D:D:
(oli kylmä ja sain peten takin ja se haisi ihan tupakille...yäk)



Koulun jälkeen käväsin hakemassa ne uudet kengät :) tykkäsin!



Ruuaksi italianpataa ja tonnikalasalaattia!



Ammattikorkeassa on ainakin saanut tottua siihen, että ohjelmaa on luokan kesken ainakin keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina. Usein myös muinaki iltoina. En jokaisessa miittingissä kuitenkaan yleensä ole. Joskus kuitenki villiinnyn viikonloppuna (tai harvoin keskiviikkona) ja lähden mukaan. Nyt perjantaina se taas tapahtui ja suuntana oli mikäs muukaan kuin Armas. Mentiin tsekkaamaan, että mitä ne BB-Aso ja BB-Toni on miehiään :D Ei muuta mainitsemisen arvoista, kun että Aso on ihan pikkuriikkinen :D: hihi 










Nyt kuuntelen Jenni Vartiaista ja fiilistelen "Tuhannet Mun Kasvot"- biisiä. Jani meni RoKin peliin. Mää meinasin myös, kunnes katoin pakkasmittaria ja oli - 23. No thanks. Pitää tehdä jotain ruokaa nyt. Morjeees




8 kommenttia:

noona kirjoitti...

sulla on aina niiin kivasti hiukset ja meikki myös! :) teeppä joskus joku meikkipostaus tms jos vaan aikaa ja halua on! uskon, et se ois monille lukijoille mieluinen :)

Mirka kirjoitti...

aaai kiitti :) juuu voiskai sitä joskus tehdäkin...

Heidi kirjoitti...

Tiiäkköö!!! Mie niin kans oon viime päivät (taas) fanittanu ja kuunnelu Jenni Vartiaista ja erityisesti tuota biisiä :)

Mirka kirjoitti...

No se onki koko levyn paras biiisiii ! :D

Anonyymi kirjoitti...

Miks mun kommenttia ei julkaistu? oliko se niin huono? :(

Mirka kirjoitti...

täh... anteeksi, mutta mulle ei oo tullu sitä kommenttia :o

Anonyymi kirjoitti...

TÄH?!Okei, mie kyllä painoin lähetä nappulaa ja se "pomppas" niinku se olis lähettäny :D No mie vaan kommentoin sun meikkiä et se liila, purppura vai mikä se nyt oli, niin sopii sulle tosi hyvin ja hiukset oli kauniisti ja noi kengät on I-H-A-N-A-T! <3 Ja että ne sopii sulle ku nenä päähän, pidentää jalkoja vaikkei ne lyhyet ollu alunperinkään. :)
Ja että itse en olis menny noitten kans yhteiskuvaan vaikka maksettais :D
Ja että oli ihana postaus jälleen kerran :)

Mirka kirjoitti...

Hö, no ompas jännä, ku ei tänne asti kommentti tullu :( Ja kiiitos :D Mulla on tosi lyhyet jalat hehs. Mäki tykkään noista kengistä hulluna!