sunnuntaina, tammikuuta 10, 2010

When i was flying high you tried to clip my wings

Tänään se päivä siis on - viimenen lomapäivä. Huomenna alkaa koulu klo. 8.15 ja en todella tiedä miten jaksan herätä. Oon joka päivä herännyt n. 11 aikoihin enkä vois kuvitellakkaan nousevani 6.55. Tänään yritin laittaa kellon herättämään yhdeksältä, mutta sitten ku kello soi, niin kävin vaan aukasemassa sälekaihtimet ja vähän kävelemässä olohuoneessa...Sitten suunnistin takasin sänkyyn ja menin nukkumaan. (Niin mikä itsekuri?) 

Jani teki meille mannapuuroa yks päivä. Neuvoin sitä vieressä ja ihan hyvin se onnistu ja maistu ihan mannapuurolta... pakasteesta heitin muutaman mansikan messiin, kun ei jaksanut mitään kiisseleitä alkaa värkkäämään.




Eilen me sitten reippailtiin sen verran, että mentiin kattomaan RoKin peliä. Oli muuten aivan makia pyöräillä sinne... Tästähän on jotain 5km Lappi Areenalle ja yleensä ei tunnu missään tollaset pikkumatkat. Se koko matka on ihanaa ylämäkeä. MUTTA kun peliin laitetaan -25 pakkasta, niin ai että...meno muuttuu. No ei se matka itse asiassa niin paha ollut, mitä tässä nyt suurentelen... Vähän kylmä oli varpailla ja aika kankee oli polkee.  P.s haluan auton ja näytin tuolla ihan pojalta, ku vedin antaumuksella limppaaaaa




Tänään me siis nukuttiin pitkään (heräsin yhdeltä...) ja katottiin hiihtoa koko päivä ja käytiin kaupassa. Mää tykkään hiihdosta. Hiihtäminen on siitä ärsyttävää, että sinne ei millään jaksais ikinä lähtä, kun pitää roudata kaikki sukset ja sauvat ja pukea kerrasto ja lämmittelypuku.....mutta sitte on mukavaa hiihdellä (jos ei oo liian kylmä). Vaikka oon koko ikäni hiihtäny, niin täällä mulla ei oo suksia mukana. On tosi jännää, kun en oo käyny vielä kertaakaan hiihtämässä tänä talvena. Mut siis, jos mää tänne sukset toisin, niin tota.....tonne Ounasvaaralle on aika pitkä matka (tarvin siis auton!!!!) ja auta armias lähtisinkö ikinä hiihtään, jos pitäis eka kävellä sukset kourassa johonki kauas....NOT

Joo, se siitä hiihtämisestä. Oon käynyt shoppailemassa aika paljon, mutta oon nyt vähä lupaillu Janille, että jos en todella tarvi jotain "ihan kivaa", niin en osta sitä. Ostan vaan jos löydän jotain "pakko saada" kamaa... No toissa päivänä se oli, kun oon etsinyt niitä over the knee- saappaita aika kauan, löysin ne ja tilasin ne. Tiistaina oon menossa shoppailemaan Riikan kans, kun Riikka tarvii jotain uutta. Mutta sillon ku tytöt (Moona ja Tintti) oli meillä ja käytiin shoppaileen, niin ostin tän villakangastakin ja pipon! Tuo on aivan ihana takki...ah ja huomatkaa mummun tekemät uudet villasukat!!!





Niin ja nyt muuten on alkanut tuntumaan taas normaalilta syödä ruokaa jne. Nakkeja ei tee mieli kyllä varmaan ikinä enää... Jani alko tekemään nyt ruokaa ja mun pitää mennä auttamaan sitä. Huomenna siis kouluun ja mun ja Riikan kuntokuuri jatkuu. Löysin muuten kivan sivun, jossa voi seurailla omaa liikkumista. Tällänen ku: www.heiaheia.com





2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"P.s haluan auton ja näytin tuolla ihan pojalta, ku vedin antaumuksella limppaaaaa"

Hahahhaha, etkä näytä :D
Ihana takki! Mistä, mikä koko, hinta ja miksi? :D
P.s.Oot tosi kaunis noissa kuvissa :)
P.p.s. Hyvä että ruoka taas maistuu!

Mirka kirjoitti...

Hehs, no omasta mielestäni ku hiukset oli kiinni pipon alla...

Takki on Seppälästä, koko 38, alennuksessa oli..oikee hinta 99.90 muistaakseni ja siitä 40%.. eli jotain kuudenkympin paikkeilla :D Siksi ostin, koska mulla ei oo yhtään vaaleaa takkia! Oon etsiny valkosta, mutta tää oliki parempi ;)

ja kiitos paljon!