tiistaina, tammikuuta 12, 2010

Shoppingg

Siis mää vihaan taloushallintoa. Tänään meillä oli aamulla sitä ja se 4 tuntia tuntu ikuisuudelta. Tuntu samalta ku joku lukion pakollinen kemian kurssi, jossa on pakko istua vaikka ei tajua mitään.. Sit syötiin vähä kanapyörykkää koululla ja tallustettiin Annun kans Rantavitikalle aina ihanalle venäjän tunnille :))) Sieltä lähettiin sitten vähä aikasemmin ja meitsi kävi postille viemässä paketin äitille, joka täyttää vuosia 15päivä (kuin myös Aino, onnea nyt jo!). Siinä mukana meni myös Tintin unohtamat kuulokkeet! Se olikin melkonen operaatio, kun unohin aluksi ne kuulokkeet laittaa sinne pakettiin. Niittasin hulluna sen kiinni ja teippasin sata kerrosta JA KAPPAS, kuulokkeet pöydällä. Saksilla sitten pikkureikä kulmaan ja tungein ne siitä sisään ja taas vähä niittausta ja teippaamista... No ainakin pysy kasassa se paketti siihen asti ku vein sen postiin... Ja tässäpä minä aamulla kouluun lähdössä (hups ku kakkatki menny housuun...............):
 


Löysin joku aikaa sitte mun lemppari käsikorulle kaverin!

 
No äkkiä suuntasin kotia kohti ja Janihan oli jo kotona. Siinä me sitten vähä kinasteltiin, kun se laitto mun vesipullon johonki pullopussiin (hehs). Seuraavat puoli tuntia mää lähinnä istuin sohvalla ja tuijotin seinää. Sit vähä kikuraa hiuksiin, takki niskaan ja suuntasin Riikan kämppää. Vein pyörän sinne ja mentiin kävellen kaupungille (Riikka jätti siis järkevänä pyöränsä joululomaksi pihalle eikä se ole vieläkään sulannut....)




 
 
Kierreltiin kauppoja ja ostettiin siis lähinnä Riikalle vaatteita. Oon päättäny, että pidän vähä taukoa, kun mun vaatekaappiin ei edes mahdu mun joululoman kaikki matkatavarat.. Ostin silti yhen villapaidan mitä oon tsiikaillu jo pitkään, mutten oo raaskinu ostaa sitä ja nyt sain sen 15€. Sitte aattelin kokeilla tota Wet n Wildia vähä ja yks jumppapaita lähti matkaan.




 
Riikan uutta matskuu..


Nyt sitten tulin tossa kahdeksan jälkeen kotiin, kun Riikka ja Annu lähti käymään Jonilla ja mä en jaksanu. Onhan mulla oma nallekarhu kotona. Jani otti sitte muutaman kuvan mun uudesta villapaidasta, koska tykkään tästä iiih. 
 


 
Huomenna taas kahdeksaksi kouluun, joten kohta nukkumaan! Väsyttää jo ihan tarpeeksi muutenkin, niin pitää vielä joka aamu ponkasta ylös niin aikasin. Jipii. Ehkä nukun......joskus. Eipä tässä muuta :---)
 
 

 

4 kommenttia:

äiskä kirjoitti...

Moikka!!!
Kiitti lahjasta :D enhän mä malttanut odottaa perjantaihin vaan piti heti repiä paketti auki. Olit muuten aika hyvin niitannut paketin kiinni, melkein oli Tintin kuulokkeetkin niitattu. mut onni onnettomuudessa johto meni just niittien välistä.... en ole vielä sovittanut paitaa mut hyvältä näytti. Kiitti vielä :D

Mirka kirjoitti...

HEhs OHO :----D no hyvä ettei ollu hajonnu kuitenkaa... ja ole hyvä vaaaan!

Heidi kirjoitti...

Mirkaaaaa!! Rakastan sun vaatteita ja meikkaustyyliä ja aaah kaikkea :D

Mirka kirjoitti...

Hahhha :D:D No kiitos Heda, vaikka omasta mielestä onkin ihan tavallinen :D